2011年6月3日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 3-jun-2011 )

( 果皮蒸泥猛 )( 冬菇瑤柱燜節瓜 )( 腐乳炒通菜 )( 乳豬半斤 - 外賣 )( 紅豆糭 - 外賣 )( 髮菜眉豆蒜頭雞腳湯 )( 車厘子 )( 榴槤 )( 蝴蝶酥 )

( 3-jun-2011 fri )
今朝勁想食燒賣粉果   雖然 d 燒賣唔好食   但都好想食囉 ~



番到菇場一坐低   先聞到自己身上有油煙味呀   嗚嗚嗚嗚   我噴咗香水都無用   嗚嗚嗚嗚   好想番屋企換衫呀 ~ 
差唔多 11 點半   老闆 msn 叫我入佢房   見佢間房兩度門都關咗   我其實真係好驚   之後我一坐低   佢笑一笑比咗個信封我   我心卜卜卜咁跳呀   ( 心諗唔知係咪因為我要請病假   所以炒我 )   之後佢話 review 咗人工   嘩嘩嘩   嚇得我丫   我估唔到會有人工加架   所以覺得好開心好感恩   之後仲同老闆傾工作上嘅麻煩   好在老闆都係挑通眼眉嘅人   同埋佢話好多同事人格係點   佢都知   佢仲用衰格黎話我 partner 呀   因為原來好多人都知佢好衰格呢   佢仲話我身體唔好   唔好比情緒影響   有咩就講   唔係講人是非   只係令公司運作更加暢順喎 ~
同老闆傾到 12 點 50 分   好在我係諗住食麥皮做 lunch 啫 ~
今晚番媽咪屋企食飯   但里奧大人太多嘢做黎唔到   不過我都照去媽咪屋企食飯架   由得佢自己食咩都好啦 ~ 
食到超勁飽   所以抖到差唔多 9 點先走呢 ~

沒有留言:

發佈留言