2011年6月13日星期一

蝦仁叉燒炒飯 + 炒蕃薯葉 + 鵝翼 ( 外賣 ) ( 13-jun-2011 )






( 13-jun-2011 mon )
成晚瞓唔着   加加埋埋都唔知有無三個鐘   不過今日係里奧大人番新工日子   我就特登 7 點鐘起身   陪佢去太興食早餐喇 ~






今朝菇場好忙喎   咁都好   咁先有存在價值嘛 ~
晏晝有 lunch box   係尋日里奧大人食唔哂嘅 tea 黎架 ~
惠康今日 95 折   諗住掃貨   咁有 so 嘅我實打比家姐   估唔到佢都有嘢買    所以我就咁買菜就番屋企   食完飯有氣有力先再同佢掃貨 ~
是日懶餐 - 蝦仁叉燒炒飯 + 炒蕃薯葉 + 鵝翼 ( 外賣 )
蝦仁叉燒炒飯 - d 冷飯係尋晚食剩架   清埋冰箱嘅急凍虎蝦仔   再加 $20 太興叉燒   見 d 飯咁乾身   我都無謂加隻蛋去炒喇 ~
炒蕃薯葉 - 第一次見到咋   所以即買   不過唔識煮   又炒又冚蓋都係好似生生地咁嘅   里奧大人一食就話未熟   我話呢 d 菜嘅口感係咁架   順利過關   雖然佢都係食好小 ~
鵝翼 ( 外賣 ) - 無啦啦超勁想食   所以買 2 隻番屋企   自己慢慢嘆 ~
洗完碗   家姐就打黎話去惠康買嘢   無問題啦   如果意志力唔夠嘅話   同佢行超市真係會破產   我睇一樣嘢佢就叫我買   大佬   屋企好大咩   諗住無咩嘢買   都買咗三百幾蚊   真係無事出街小破財呀 ~
家姐又上黎食雪糕   里奧大人陪佢食啦   我就唔食 lu   實在太飽   所以佢有佢地食   我就去沖涼   實在太熱喇 ~  

沒有留言:

發佈留言