2011年6月30日星期四

入院 ( 30-jun-2011 to 4-jul-2011 )

( 30-jun-2011 thu )

本來諗住今朝自己一個人入院   估唔到里奧大人請假陪我呢   真係好感動   因為佢知我係好驚   但又要扮醒嗰隻 ~

食完早餐就唔可以食嘢喇   所以食至 Heavy 嘅麥記早晨全餐   咁應該可以頂到好耐呢 ~

食完番屋企梳洗就出發去浸會醫院喇   一入到去登記   我覺得好似去咗酒店咁呀   招呼好到不得了   個個都好有禮貌   如果政府醫院都係咁就好喇   咁病人唔會咁驚囉 ~

辦理哂入院手續就上房喇   今次住大房   雖然我保險係買 2 等房   但我實在驚無人陪我   所以一定要住大房   我張床係窗邊   好在用深色窗簾   唔係肯定好早就曬醒 ~

搞掂哂就陪里奧大人去 Canteen 食嘢   之後就周圍行下就番房 lu ~

5 點半做手術   所以 4 點要換定衫   換完衫開始有啲緊張喇   因為好驚種豆呀 ~

4 點 55 分準備入手術室喇   左 Check Check 右問問都差唔多 5 點幾   一過手術床又唔係話好驚   只係覺得好暖   咁 Check 心電地圖嘅時候   姑娘叫我放鬆   所以比啲音樂我聽   等我無咁緊張喎   之後見到霍醫生   第一句話就同我講   話我貧血   我即刻問做唔做得手術 ?!   好在霍醫生話做得   只係唔想同我輸血   無耐就有麻醉師幫我種豆 & 打麻醉藥   嘩   第一針唔得呀   痛到飛起呢   要第 2 次先得   之後我好快瞓着 lu ~

5 點半開始做   醒咗先可以推出手術室   里奧大人話做咗差唔多 2 個鐘   因為佢喺手術室門外由 6 點等到 8 點   肯定心急到佢咩咁   感謝主   手術非常之成功   不過我醒嘅時候第一句就話傷口好痛呀好痛呀   難以形容   廿級痛楚呀   之後打咗支止痛針就即刻唔痛   勁呀 ~


里奧大人一見到我就拍我塊面   有仇報仇咁拍啦   哈哈   上到房聽到里奧大人同人傾偈   原來 CC 嚟咗   仲 7 點嚟到   又買埋車厘子   不過我實在太攰   佢同我傾咗兩句就走   同埋我都隱約聽到霍醫生同里奧大人講嘢   話一個纖維瘤用咗 5 分鐘就搞掂   另一個線肌瘤就用咗個幾鐘慢慢掘出嚟   之後我又瞓咗喇 ~

醒咗嘅時候又見到家姐同糟糟   我又係傾咗幾句又瞓 lu   之後叫埋里奧大人番屋企休息   因為我都係瞓覺 ~


之後有姑娘幫我輸 2 包血   之後就每個鐘嚟 Check   有個姑娘超勁好呀   摸我塊臉   睇下我有無嘢   不過我啲麻醉藥都未過   望完佢一眼我就咗 ~

( 1-jul-2011 fri )


今朝無胃口   好在吊緊鹽水   我覺得自己最勁係唔知道自己插緊尿喉   同埋傷口插咗條 Tube  用嚟放啲污糟嘢   但我只係見到成包血囉   超恐怖 ~

左面插 Tube   下面插尿喉   肚下面又傷口   右手又吊鹽水   根本我都唔敢郁   雖然都黐得好實   但都驚囉 ~


里奧大人 10 點幾到喇   但我都好攰   佢有佢做公司嘢   我有我瞓   之後家姐又嚟   坐到 2 點幾就走   因為我又係咁瞓   佢驚阻住我瞓 ~

姑娘要我食飯   但我真係無胃口   所以要我再吊鹽水   我都話好喇   好過無嘢落肚   暈咗仲煩 ~


差唔多 7 點幾   大姑奶 & 2 姑奶嚟探我   傾咗陣就走   之後到 3 姑奶一家嚟   晴晴好乖呀   全程坐喺到捉住我隻手   好擔心好緊張嗰隻咁呀   我覺得好窩心呢   佢哋傾到 9 點就走   里奧大人就陪到我 10 點呢 ~ 

( 2-jul-2011 sat )


尋晚瞓得勁差   原來隔離床嘅太太係腦退化   所以成晚要見老公   半夜 1 點幾喊哂要見老公   陪瞓搞佢唔掂   所以姑娘最後都 Call 咗佢老公   不過只可以喺出面瞓   佢老公一見到老婆就話   唔駛驚   我呢幾日唔會走   陪到妳出院為止   總知妳想幾時見到我就 Call 我   我喺出面   妳唔駛驚   我聽完都好感動呢 ~


因為插住條尿喉好痛呀   痛到瞓唔到   每半個鐘醒一次   幾辛苦先等到 8 點醫生巡房   好在醫生話可以拆尿喉   估唔到每月一到嚟探埋我添   呵呵 ~


之後諗住瞓   點知隔離位太太嘅老公講嘢好大聲   所以我瞓唔到   等里奧大人嚟嘅時候   就叫佢細聲啲   因為我真係需要休息   感思佢都好合作   之後講嘢細聲咗好多呢 ~

今日試下食嘢   因為我唔想再吊鹽水   所以大姑奶晏晝拎咗啲陳皮粥比我食   我叫做有啲胃口   同埋驅咗唔小風出嚟   舒服好多呢 ~

奧大人無啦啦話呢兩晚瞓到點幾就醒   諗到我唔喺佢身邊會點   做咩咁感性呀   等你平時成日話我煩   話我煮嘢唔好食   依家知我好呢 ~  


後本來家姐同 4 姑奶話嚟   我叫佢哋今日唔好嚟呀   我真係好唔舒服   好想休息 ~

里奧大人又係留到 10 點先走呢   見佢咁辛苦   我個心都好痛呢 ~

( 3-jul-2011 sun )

今朝食咗兩啖麥皮就食唔落啦   但唔食又唔得   又要我吊鹽水㗎   咪搞 ~  


霍醫生 10 點巡房   今次我又要求拆傷口條 Tube   好在霍醫生話無問題   不過估唔到拆都好痛囉   仲感覺到一拆就有好多血噴出嚟咁   好恐怖呀   不過身上無哂 Tube 真係舒服好多   唯一一樣令我最難頂嘅就係無得沖涼洗頭囉   雖然抹身   但都覺得唔乾淨囉 ~


醫生仲話我無食嘢   所以呢兩日唔比我出院   嗚嗚 ~


差唔多 11 點大姑奶就拎咗啲陳皮瑤柱瘦肉粥比我食   叫做有啲胃口呀  好開心呢 ~

里奧大人話要做公司嘢   所以晏啲嚟   叫家姐早啲嚟陪我   所以家姐差唔多 12 點就到   大姑奶就走喇 ~


里奧大人就 1 點幾先到   同家姐一齊 Order 午餐   反正有得 Claim  又有人餐   如果落去買要自己比㗎 ~

家姐差唔多 3 點走   我又瞓啦   估唔到霍醫生會巡房   睇下傷口   再講埋個 Report 情況就走人 lu ~

終於可以拆豆喇   點知個肥妹姑娘超過粗魯   好大力咁拻啲膠布   我幾驚膠布未拻完   粒豆都比佢抔咗出嚟先呀   里奧大人都忍唔住叫姑娘細力啲   但姑娘話啲膠布黐得好實    根本係佢個人唔細心   因為之前個姑娘係好細心   慢慢咁按住我隻手   將啲膠有慢慢拻出嚟㗎 ~


4 姑奶 & 老公 & 兒甥女就 5 點幾嚟到   坐個一個鐘就走喇   我又繼續休息   同里奧大人 Share 蒸飯   好感恩呀   有胃口   之後再加多個竹笙羅漢齋   不過麻麻哋好味囉 ~


今晚強烈要求里奧大人早啲走   聽日要番工嘛   雖則的士來回   但都好攰家嘛   不過佢最後都係早 10 分鐘走 ~

( 4-jul-2011 mon )
   


瞓得唔好其實真係無胃口食早餐囉   今朝勁㗎喇   食咗 10 幾啖麥皮 ~

7 點半霍醫生巡房   話我可以換防水膠布   咁即係我沖得涼喇   但姑娘話驚我暈   所以沖涼之前要同佢講聲   好細心呀 ~

沖完涼成個人醒神哂呀   香噴噴先係沖咗涼嘛   今日大姑奶拎梅菜蒸肉餅飯 + 燉肉汁比我   我有胃口喎 ~

之後兒甥女同同學一齊探我   12 點幾傾到 5 點先走   勁呀   之後我好餓   Order 蕃茄煙肉三文治   我好想自己食多啲嘢   因為我好想快啲出院   唔駛里奧大人咁辛苦呢 ~

里奧大人放工即到啦   不過啲飯差唔多遲一個鐘先到   今晚超飽啦   因為我高估自己食力   叫咗菠蘿咕嚕肉  + 蕃茄什菌天使麵   再加白飯同菜心   但食唔哂個天使麵   但唔想咁浪費   所以我 10 點幾當消夜食埋去喇   勁呀 ~


里奧大人又係 10 點先走   唉   睇見佢都辛苦呢   頻頻樸樸   所以我出院之後要好好調理身體   咁先係愛錫屋企人呢 ~

沒有留言:

發佈留言