2011年6月22日星期三

打邊爐 @ 稻香 ( 九龍灣 ) ( 22-jun-2011 )




美國牛肩 x 2
- $19.8 一碟   上次份量無咁多架   所以我一次過叫咗 2 碟   食到有 d 驚   好在無肥膏咋   唔係會好漏囉
蟹籽墨魚麵 - 必食架   不過家姐話今次有 d 腥綠色一籃子 - 又係必食
魚皮餃 / 韭菜餃 / 菜肉餃 - 樣樣都好味   無肥肉架   基本上係好小肉添   我鍾意呀沙爹湯底- 濃味湯底最啱我呢
醬料 - 一定要有指天椒 + 生蒜 + 生蔥   咁先好味   正呀 

( 22-jun-2011 wed )
今朝都幾大風   好在唔係落好大雨咋   唔係衭腳濕哂就好煩   同埋對腳會好凍囉 ~早餐又想食麵喇   不過坐對面果兩位阿姐講嘢好大聲   好影響我嘅食慾呀 ~


晏晝要 pack 箱   所以比自己再食飽 d   咁先有氣有力做嘢呢 ~


諗住 pack 箱先食 Big Mac 餐   點知無啦啦有嘢做   無得 pack 箱 ~
 
放工又探媽咪 lu   依家等緊組織報告   有咗報告先再植皮   植完皮就可以出院   咁都好   唔駛又出又入醫院   一次搞掂哂出院就最好呢 ~ 
今晚同家姐坐到 7 點 45 分就走人喇   因為無落雨想早 d 走   約埋里奧大人去稻香打邊爐   今日我連續 3 餐都好 heavy   想唔肥都難   仲要家務都唔想做添呀   不過呢排好鬼攰呀   比自己放縱下都好嘅   哈哈 ~ 

沒有留言:

發佈留言