2011年6月23日星期四

錦日本料理 @ 九龍灣 ( 23-jun-2011 )

炸生蠔帶子壽司 / 三文魚腩壽司泡菜豚肉拉麵蟹子沙律

( 23-jun-2011 thu )
尋晚都瞓得唔錯   感恩感恩 ~
今朝個人未餓   不過點都要食早餐家嘛   所以食菠蘿包喇 ~


媽咪打黎話報告無問題   應該安排聽日做手術   嘩   我個人安心好多喇   心情都即刻好好多呢 ~
忙咗陣就等 lunch time 喇   今日食炒麵餐   如果有炒米粉就好啦   無咁肥嘛 ~


今日要 pack 箱   個衰 partner 自己 pack 完又唔幫我 pack   妳精我都唔笨   我 pack 咗一箱就問佢係咪 pack 完   pack 完就幫我 pack   好在佢都有幫我 pack   唔係我會拖慢黎做   之後等佢自己慢慢 pack ~
放工探媽咪   之後姑娘見到我   就同我講媽咪點解一撞到   d 血就會咁快凝固   同埋媽咪 d 手手腳腳好易瘀黑   話媽咪做咗好多化驗   報告都係正常   唔知點解會咁樣   唯一懷疑係媽咪因為腎上線偏低   要食肥仔丸   同埋媽咪噴哮喘藥   又有類固醇   加加埋埋應該可能導致咁樣囉 ~
今晚里奧大人 8 點先喺羅湖   所以我同家姐去惠康買嘢   呢排情緒比較低落   所以買咗好多雪糕雪條   個冰箱差唔多裝到爆哂   不過買咁多雪糕雪條都唔駛驚   因為引一引家姐   佢就會黎食   唔會過期呢   其他嘢就唔敢講喇 ~
里奧大人差唔多 9 點先番到九龍灣   今晚又去番錦日本料理試其他嘢   都唔錯   可以多過選擇喇   感恩感恩 ~ 

沒有留言:

發佈留言