2011年6月28日星期二

打邊爐 @ 吉野家 ( 九龍灣 ) ( 28-jun-2011 )

濃湯底粒粒蕃茄湯底肥牛粟米墨魚餅 娃娃菜

日本粉絲 

( 28-jun-2011 wed )
今朝食包   食埋今次   唔知幾時會有機會再食 lu ~


晏晝有 lunch box   因為尋晚食唔哂呢 ~ 
無啦啦好忙呀   搞到幾咁緊張   樣樣都要好急好快咁做   我想準時走   準時探到媽咪呀 ~ 
好在我喺菇場落定 order   咁去到餐廳即有得攞   6 點準時到醫院呢 ~ 
同家姐 8 點一齊走   約埋里奧大人一齊去吉野家打邊爐   之後迫家姐上黎食甜筒   因為之前我仲咗獎   我想睇下會唔會再仲呀   因為  截止日期係 7月5日   要盡快清哂呀   所以迫埋里奧大人食   我自己又要食   好感恩都有 1 個仲獎   不過食完我地個個都覺得想爆肚囉 ~ 
家姐差唔多 10 點就走 lu   我就沖涼   又無電視啱睇   所以熨衫   因為實在太飽   好想郁下囉 ~  

沒有留言:

發佈留言