2011年6月27日星期一

日月星餐廳店 @ 外賣 ( 27-jun-2011 )







( 27-jun-2011 mon )
呢排瞓到半夜   去完洗手間就好難瞓得着   不過點都要瞓囉   唔係更無精神番工呢 ~ 
早餐食豐富 d   但原來得好小米粉咋 ~


晏晝好想食飯呀   所以又去食盅頭飯   咁啱同事仙姐又喺度食   所以過黎同我坐   最搞笑係話我唔舒服請病假   所以請我食飯   我當然唔駛啦   真係無咁嘅必要囉 ~


菇場無嘢做   梗係等放工啦   今晚要去剪髮   所以唔探媽咪喇   之後家姐打黎話媽咪做咗手術   感恩感恩   我安樂哂 lu ~ 
剪完就番屋企喇   呢排實在太攰   只係想快 d 番屋企休息   今晚又係叫外賣   喺屋企舒舒服服咁食   Very good ~  

沒有留言:

發佈留言