2012年4月13日星期五

California Pizza Kitchen @ 旺角 ( 13-apr-2012 )

意大利海鮮燴扁意大利粉 ( $132 ) - 嘩   一放上枱都 feel 到無味呀   我整得仲靚仔過佢 ( 我覺得 )   但事實呢碟意粉真係無厘味道囉

特色焗春卷 ( 地中海風味 / 墨西哥風味 / 泰國風味 ) ( $88 ) - 依家睇番先知原來英文係 Tortilla Spring Rolls   我地一心以為係中式春卷果 d 春卷皮   點知原來又係包包   我食咗 2 件咋   仲係唔知點款打點款   最後食剩 3 件   所以 mimi 即刻指住我黎話   最衰我叫 3 款喎   因為我以為 2 同 3 款同係 $88 呀 @.@

秘制牛油果醬 / 沙爹醬汁 / 香濃意大利茄乾醬 - 不過沙爹汁好甜   好怪   其他 2 款醬汁無認真點試   不過印象中茄乾醬係無咩味囉   如果好味   我會狂點醬嘛 






五色芝士.鮮茄薄餅 ( $92 ) - 賣相唔錯噃   不過餅底唔脆   第 1 啖好濃芝士味   之後食到最後果塊就覺得完全無芝士味   失望啦     


咁樣睇好多芝士呢   以為好濃芝士味   點知....


如果呢個邊邊都脆就好   不過....

Roy Roger ( $38) - 我嘅   都幾好飲   最驚又係無厘味道呀

Sunriser ( $38 ) - Mimi 嘅   成杯冰   唔飲都覺得凍呀   佢飲完真係着番件外套呢  


Hot Sauce - 叫佢比 Tabasco   佢就比咗呢支嘢   自從上次去完馬來西亞食碌碌之後   我有 d 驚辣椒醬   問 Mimi 辣唔辣   佢又係都要我自己試 ( 衰 )   我一試就覺得有陣 " 格甩底 " 味啦   又唔辣   仲以為呢支勁嘢   諗住買比家姐食添   依家唔駛 lu

( 13-apr-2012 fri )

尋晚瞓到半夜熱到流汗呀   但望見里奧大人又包實哂張被   咁即係得我一個熱啦   無啦啦熱到出汗   我真係驚架   不過諗番起   可能又當參湯又榴槤   行氣活血又補身   唔流算血已經好好架喇 ~

有 d 熱呀   本來想食湯米粉都唔食喇   食三文治算數   之後 8 卦又黎埋   不過佢食嘢超快   都唔明點解要咁快 ~ 


菇場忙咗陣就 hea 喇   有時聽 d 同事講笑   我真係一 d 都唔覺好笑   我覺得係好夾硬囉   以為自己好好笑果 d 呢   但佢 d frd 就笑囉   真係好難頂 ~

晏晝行咗陣先買燒賣炒米粉番菇場食   撈埋 xo 辣醬真係超級正呀 ~



放工約咗老友 Mimi 食飯   之前其實想話食中菜   不過講下講下又想食 pizza   因為我想食 Cheese Pizza   本來 Mimi 話去 Pizza Hut   但我又唔想喎   想去 d 特別 d   所以揀咗 CPK 喇   最近就係旺角家樂商場呢間喇 ~  

星期五一出到旺角就勁塞車   所以我最後都揀搭地鐵喇   約埋 Mimi 喺油麻地地鐵站等   咁好啦   順便由佢帶路   等佢有 d 成功感   邊度都識去咁 ~

估唔到佢着短袖   我着中袖   因為我唔覺得熱到要着短袖囉   不過佢話好熱   可能我成日坐喺菇場   所以覺得凍   出到黎就啱啱好咁呢 ~

我 book 咗 6 點半   咁我地 6 點 20 分已經到咗   佢話入坐位開始計個半鐘  即係由 6 點 20分開始 count 時間    真係痴線   又唔係多人   駛唔駛同我計果 20 分鐘先   呢下我真係好唔鍾意囉   根本果張枱就係留咗比我家嘛 ~  

因為我兩星期前 book 嘅   佢問我要唔要 special request  window seat   咁我話好啦   special request 先有咁喎   點知原來係只有 mimi 對住 window   我就背住 window   正想係張枱貼住 window 家嘛   咁大家都可以望下 "街景" ( 雖然無嘢好望 ) ~

一坐低我話好肚餓   所以第一時間睇 menu   最搞笑我地一睇 pizza 個價錢   一齊講咁平嘅   所以我好一廂情願咁諗   呢間 pizza 店係又平又好味 ~  

但 d 服務真係唔掂囉   基本禮貌都無   放杯水嘅時候仲離奇   就係飛張餐紙落枱再放杯水   我影緊相   仲以為係 Mimi 玩嘢呀   完全無諗過咁樣放杯水囉   之後我地 order 嘢飲黎咗   佢一輪咀講都唔知佢講咩   又細聲   佢講咗 3 次先知杯嘢飲係邊個 ~ 

食物都上得幾快   可能因為有時限啦   咁我地要影相嘛   所以影完都要快快食   唔係好快凍 ~ 

食下傾下   估唔到傾到 9 點 45 分都無比人趕   但出面又有人排隊等位架喎 ~ 

我要 Mimi 陪我去 Lanegie 買嘢   所以都要走喇   驚人地收咗舖呀 ~

買完都 10 點幾   各自歸家 lu   Mimi 搭地鐵   我搭 van 仔   自從上次同佢食飯之後   果晚我每月一到   所以超勁唔舒服   好辛苦先番到屋企   佢今次又好驚我又會好唔舒服番屋企咁   問咗幾次我識唔識路   我當然識啦   搭 van 仔搭咗幾廿年嘛   上到車佢又要我番到屋企 sms 佢平安到達   woo   好細心呀 ~ 

里奧大人今日無啦啦要上大陸   估唔到同我差唔多時候到九龍灣   佢話等埋我先一齊番屋企   我話唔駛啦   唔係一陣無啦啦塞車   佢又有排等   天氣又焗   早 d 番屋企好過   估唔到佢都好醒   開定冷氣等我   因為我真係好鬼怕熱呢 ~
 

沒有留言:

發佈留言