2012年10月1日星期一

山頂 + 南記粉麵 @ 銅鑼灣 ( 1-oct-2012 )

豬腩肉春卷小鍋米線 ( 小辣 ) - 唔知係咪因為生意多咗   所以水準維持唔到呢   好在我主打係食佢地嘅辣椒醬啫  


韭菜 - 其實我同里奧大人講話要韭菜花   不過佢話無韭菜   得韭菜   咁我都鍾意食韭菜嘅   不過唔鍾意咁樣一兜滿滿咁囉   反而擺喺碟又無問題喎 

( 1-oct-2012 mon )

今朝 10 點就自然醒喇   食完早餐就番屋企沖涼   之後就出發去長洲喇 ~


搭 619 再轉 603   去到碼頭見到去南丫島 d 人打哂蛇餅   直頭唔見龍尾   超級勁多人   咁都預咗長洲都係咁   如我所料   又係打蛇餅   得愉景灣無人排   不過我又唔想去   咁啱比我望到 15 號巴士去山頂   所以就轉去山頂喇 ~

今次第一次搭巴士上山頂   我覺得好快到喎   因為次次等 Cable Car 都好耐   雖則快就快   但架巴士嘈到呢   可能外遊感覺興奮啦   唉   好似酒樓咁嘈   頭都痛 ~

其實去山頂無咩嘢做架   周圍行下咁   食埋 Burger King 就去山頂廣場行一個圈   去埋雙妹嘜買雪花膏就走喇 ~



華堡餐 - 如果小華堡餐就 $43   華堡餐就 $49   記得上次食小華堡唔夠飽   所以今次叫華堡   一見個包已經好後悔   因為個包 size 同我塊臉一樣咁大 @@   食完飽到上腦   下次一定唔食呀   驚驚


天椒煙肉芝士華堡餐 - 里奧大人話麻麻地   到依家佢都係好懷念喺馬來西亞食嘅 Ramly Burger


粗切薯條


搭 15B 去銅鑼灣   又係好快到   好似轉幾個灣就到咁   下次真係要搭巴士呢 ~

銅鑼灣封哂路   我仲以為係因為夜晚放煙花封路   原來唔係   係 "法輪大法" 遊行   第一次見咋   個個停低睇 ~ 


超勁多人架   打鑼打鼓   好有氣勢咁




警察指揮交通








經過 Hysan Place   見到 GAP   大大個牌寫住 $199   我覺得抵   所以叫里奧大人入去睇下   原來每人入去都有得抽獎   我好好彩呀   抽到全單 40% off   里奧大人就 30 % off   嘩   差唔多半價   好感恩呀 ~

里奧大人度裇衫嘅時候   有位 ABC Sales 黎幫手   估唔到講英文   都幾搞笑   因為依家好多反而會講國語嘛   唉   咁里奧大人拎住 Backpack 度衫   咁點度丫   咁我當然幫佢拎啦   點知我一拎就聽到打爛嘢嘅聲   原來係里奧大人部相機跌咗落地   鏡頭直插落地呀   唔駛睇都知濾鏡爆咗   嚇到個 Sales 目定口呆   我覺得佢個樣好好笑   丫   其實我真係唔知里奧大人比埋相機我架   我以為得 Backpack 咋   5 個月內跌爆 2 次濾鏡   係咪咁好彩呀 ~

我無咩嘢想買   里奧大人就樣樣都啱   佢每次拎 5-6 條去試   之後又行下睇下   我見到啱佢又叫佢試埋   40% off 真係好抵   試咗 5 轉   滿載而歸啦佢   買咗 3 條衭 + 2 件線衫 + 3 件裇衫 + 1 件抓毛衫 + 1 件單西 + 1 件乾濕褸   Total 差唔多 $5400   不過折咗只係 $3200   有 d 仲係折上折   最感恩樣樣都係佢想買嘅   一次過買哂就唔駛煩喇 ~

之後再去誠品   不過拎住兩大袋真係比較呢 hea   同埋最大問題係太嘈啦   我真係想買書睇書架   但咁嘅環境真係唔願多留一秒   所以即閃 ~

原來都幾多人去 GAP 買衫   有對情侶拎住個 GAP 紙袋   個女人見到我地兩大袋   裝下我地個袋買咗 d 咩   之後同個男人講好似唔駛錢咁   好搞笑   講真   質地好加上又有折   同埋真係啱用先買啫 ~

去到銅鑼灣   里奧大人實去南記   不過我真係好飽   所以就咁食碟菜就夠架喇   依家南記超多印印   起碼 1/3 係囉   以前無咁多架 ~

好感恩 619 又有孖位坐   番到屋企抖一個鐘又一齊做體操   沖埋涼   睇下電視又已經 12 點   假期時間真係過得超級快 ~
 




沒有留言:

發佈留言