2014年7月13日星期日

壽司 ( 外賣 ) + 香草煙三文魚 ( 13-JUL-2014 )



( 13-JUL-2014 SUN )

今朝 10 點起身   食完早餐   抖陣就番教會 lu ~


崇拜完畢就同里奧大人去超市   不過無帶環保袋   咁啱我有嘢要搞   所以分頭行事   叫佢番屋企拎環保袋   之後再 join 埋一齊去超市呢 ~

買完都 2 點   里奧大人話不如食埋 tea 喎   咁之後可以直接去 Piago   唔駛滕黎滕去   咁又係   因為真係好鬼熱囉 ~


Piago 壽司唔靚   咁去番 Market Place 買啦   再去完馬莎睇嘢就番屋企喇 ~

番到屋企即沖涼呀   成個身爽哂真係好舒服   個人都精神 d 架   所以里奧大人本來唔沖涼住   都比我講到要沖呢   哈哈 ~

之後佢做公司嘢   我就睇番之前錄咗嘅世界盃啦   里奧大人話我呢 d 先係超級球迷   睇咁多次都唔厭   每次睇都好似第一次睇咁緊張   嘩哈哈哈 ~

今晚 6 點半開餐喇   食壽司同埋之前喺 Ikea 買嘅香草煙三文魚   好在之前見到咋   唔係又擺到過期架喇   woo ~

9 點一齊去徑步   今晚我徑咗 6 個圈   之後番屋企先喇   里奧大人自己再繼續徑步 ~

沖完涼   里奧大人就啱啱番到屋企   之後佢沖完涼就繼續做公司嘢 lu ~

我要睇德國 vs 阿根廷   教定鬧鐘 3 點起身   所以 11 點幾就自己瞓先喇 ~  

沒有留言:

發佈留言