2014年7月16日星期三

青椒炒豬肉 + 蒜蓉粉絲蒸節瓜 + 什果沙律 ( 16-JUL-2014 )





( 16-JUL-2014  WED )

吽緊風真係好鬼焗熱呀   快 d 落場雨啦 ~

今朝繼續食菠蘿油   不過我只係食 1/3 塊牛油   太多真係好漏   唔好搞我 ~


菇場無大粒   free 爆 ~

今日我有 lunch box 呀   d 同事望到覺得好驚訝   哈哈 ~   

諗住 hea 過   無啦啦突然忙呀   好在個幾鐘搞掂 ~    

放工即走   番到屋企換對波鞋就去徑步喇   今晚我覺得自己好勁   本身諗住徑 3 個圈   不過徑下徑下又一圈   又唔覺攰喎   終於徑咗 6 個圈   其實唔係咁焗熱   可以再多 2 個圈添呀 ~

番到屋企又即沖涼啦   里奧大人又係 7 點 15 分放工   咁我都預備煮嘢 lu ~ 

是日晚餐 - 青椒炒豬肉 + 蒜蓉粉絲蒸節瓜 + 什果沙律 

青椒炒豬肉 - 買咗 $20 半肥瘦梅頭   用韓國醃肉醬醃咗一晚   再用甜麵醬做醬汁   d 青椒又辣辣地   甜甜辣辣又幾好味喎 ~       

蒜蓉粉絲蒸節瓜 - 加咗 4 條蟹柳整色整水   賣相無咁單調嘛   哈哈 ~  

什果沙律之前買咗好多蘋果話整沙律   但的唔起心肝   所以蘋果都壞埋   咁今次真係要整喇   咁又買咗什果同大樹菠蘿同椰果   想清咁 d 囉   同埋原來我買咗 2 罐什果   梗係以為無買就再買啦   搵日真係要的起心肝   整張 list 出黎   唔駛我拎得辛苦又食得辛苦   哈哈 ~   

搞掂哂就沖涼   里奧大人抖陣就出去徑步   番黎嘅時候見佢滴緊汗   勁呀 ~

依家瞓覺時間正常番喇   可以 11 點準時瞓覺 ~ 

沒有留言:

發佈留言