2014年7月9日星期三

老少平安 ( 9-JUL-2014 )



( 9-JUL-2014  WED )

尋晚又係 11 點即瞓喇   今朝都 ok 精神啦 ~

早餐食沙爹牛肉包   食到一半已經唔想食   其實我內心真係唔係咁想食包   但又食唔落麵餐   咁唔食包食咩喎 ~


菇場唔忙   加上超級靜   令到我有 d 想瞓添 ~

Lunch time 出去買酸辣米線   又幫埋 PMS 買   天氣太熱   真係唔想食完周圍行   其實喺菇場食米線都會食到出汗架   急急食又唔想   但慢慢食又唔得   因為好多米線已經林哂   果 d 我唔食架   d 口感好難頂呢 ~


放工即走喇   番到屋企換對波鞋就出去徑步   徑咗 4 個圈   出咗一身汗好舒服 ~

沖完涼就開機洗衫   之後抖陣喇   里奧大人 7 點半放工   咁我都開始預備晚餐 lu ~       

是日懶餐 - 老少平安  

老少平安 - 半磅鯪魚肉 + 1 盒大嘅百福蒸煮豆腐   仲加咗 d 海皇醬   我覺得多 d 魚肉好食 d   但里奧大人就話豆腐多 d 好食 d   哈 ~    

搞掂哂又要再沖多次涼喇   叫里奧大人都快 d 沖涼   因為要睇波嘛 ~

德國 vs 巴西  7 : 1   無諗過相距咁大囉   雖然我支持德國隊   但又覺得巴西輸得咁勁好慘咁   我覺得無咗尼馬同堤亞高施華兩個重心人物   攻同守都唔掂   特別係防守啦   比人短時間內連入 3 球喎   我都睇到暈陀陀   係咪咁快又入波呀 ?!   史高拉利今次慘喇   唉 ~

今晚 11 點幾瞓 lu   集中精神睇波好鬼攰   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 四星笠..給你四星笠的家! 哈哈..早呀
    又米線線線線? 你唔叫佢分開湯拎走?
    通常都有喎~咁會好食好多又無咁快吸晒d湯汁
    我都鐘意食老少平安..好滑好好味~但無你2個咁煩
    我2樣平均就覺得好食啦! 哈哈哈哈~衰!
    巴西今屆真係.................跌晒眼鏡啦 @_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 四德笠 嗱 呢個名明益妳啦 哈哈 ~
      午安好 我又腩肉酸辣米線呀 今次勁呀 食哂一碗 呵 ~
      咁又唔駛分開上喎 因為次次都有好多湯 但其實食到 2/3 已經飽飽地 所以咪放慢食囉 ~
      我地好煩咩 唔覺喎 嘩哈哈哈哈哈哈 ~
      今屆巴西真係........開頭有尼馬真係好好多 之後無咗佢就 .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

      刪除