2014年7月29日星期二

黑椒牛丸辛辣麵 ( 29-JUL-2014 )



( 29-JUL-2014  TUE )

尋晚瞓得唔好呀   今朝 8 點起身   去大家樂食完早餐就打的番菇場 ~


菇場唔忙   咁都好   可以抖下 ~  

勁眼瞓呀   所以 lunch time 都瞓咗半個鐘   之後食 Flakes   話咁快又要開工 lu ~

放工即走  抖陣就煮麵食喇   今晚我覺得自己好勁   開住風扇食辛辣麵   食完先開冷氣   抖陣就沖涼   爽 ~

里奧大人 8 點放工   我叫佢買煎釀三寶番屋企   我就煮個泰國媽咪麵比佢食   喺屋企食舒服 d   同埋我真係好想快 d 見到佢呢 ~


搞掂哂又打下機咁啦   今晚正常時間 11 點幾瞓   爽 ~

2 則留言:

  1. -同埋我真係好想快 d 見到佢呢 ~恩爱到啊!羡慕四人呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 打令 ~~ 我番工都好想快 d 見到妳架 嘩哈哈哈 ~~~~

      刪除