2014年7月1日星期二

勝利大排檔 @ 九龍灣 ( 1-JUL-2014 )

砂鍋魚頭煲

生炒咕嚕肉

金銀蛋莧菜

頭抽蜜椒豬扒

豆豉鯪魚炒油麥菜

菜甫 / 花生 - 我想食菜甫   所以去勝利 ^^

( 1-JUL-2014  TUE )

今日係七一假期   我其實瞓到 9 點 15 分已經醒咗   不過見里奧大人未醒   我就懶下床咁啦   之後佢 9 點 45 分都醒咗   咁即起身啦   我好鬼餓呀 ~

去大快活食早餐   食完就番屋企喇 ~


溫差好勁呀

里奧大人做公司嘢   我就寫 blog   寫到 3 點就停喇   唔知係個 mon 大得滯   定係太集中精神   寫完有 d 想嘔 ~

又要去食 tea 喇   我其實都唔餓   不過里奧大人就要食嘢囉 ~

今晚要去舖頭   所以寫多陣 blog   差唔多 6 點就出發喇 ~

大姑奶同 2 姑奶都黎埋一齊食   可以叫多 d 餸   呵呵 ~

去番舖頭拎完嘢就打的番屋企   之後同里奧大人喺屋企做保健操   都要成身郁架   真係唔錯   抖陣就沖涼   但里奧大大人就出去徑步 ~

睇下電視   話咁快都 11 點 lu   又係時候瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言