2014年7月3日星期四

辣汁沙甸魚撈麵 ( 3-JUL-2014 )



( 3-JUL-2014  THU )

今朝里奧大人上大陸   所以我 7 點 45 分先起身   但其實佢起身之後   我都瞓得唔係咁好   因為我成日都驚鬧鐘唔響   咁就大穫架喇 ~

好餓呀   所以早餐食腿蛋治   又係食到一半之後   個胃唔舒服   睇黎都要睇睇醫生   咁搞法唔掂 ~

菇場忙到 11 點就搞掂   終於可以抖下 ~

家姐同事叫我每月一到後就飲 3 日桑寄生茶   呢 d 中式糖水真係好難搵囉   之前去咗滿記同松記同金滿堂都無   如果唔係買番屋企飲就方便得多   好感恩喺菇場附近有 d 舊式糖水舖   咁唯有晏晝飲啦   之後再買埋粉果就番菇場喇   好鬼熱呀 ~    

    
忙咗陣就真係可以做自己嘢喇   勁開心 ~

今晚放工去剪髮   個胃無啦啦好鬼痛呀   所以剪完就即去睇醫生   醫生又問我做咩臉青青   我話胃痛呀   可能每月一到食止痛藥   無食嘢打底   因為係每月一到之後個胃先痛囉   醫生話如果再痛要照胃鏡呀    驚 ~   

睇完都 7 點 lu   去百佳買完嘢就番屋企喇   勁餓呀 ~

番到屋企即沖完涼   之後就淥麵喇   因為想舒舒服服咁食呢 ~

食完抖陣又執下柜   執嘢執到出汗   又要再沖多次涼呀 ~

里奧大人 9 點先喺大陸放工   喺上水食埋嘢先番屋企   番到黎差唔多 11 點   咁陪佢睇多陣電視都要瞓 lu ~  

2 則留言:

  1. 五福臨門笠..係咪好有意頭呢? 唔係臨門先笠呀..似唔似講緊波! 哈哈哈哈
    你個胃成日都咁~真係要正視下! 梗係成日食煙韌野~攪到壞左啦! 照下胃鏡都好架
    桑寄生茶加蛋正好多~同埋..依d茶有蛋功效係好d~不如自己煲啦! 買一盒都有排食用

    回覆刪除
    回覆
    1. 五馬當先笠 呢個名係咪仲勁呀 哈哈哈 ~
      臨門先笠真係好似講緊波 仲要係輸波果隻 嘩哈哈哈 ~
      我好耐無食煙韌嘢啦 我應該係食止痛藥無打底就真 ~
      桑寄生加蛋係好 d 架 咁我都加蛋先 唔該哂蛋蛋笠 哈哈 ~
      我之後都買咗盒桑寄生 $15 盒咋 可以煲 10 次 抵好多呀 哈哈 ~

      刪除