2014年7月7日星期一

蒜蓉菜心苗 + 咖哩魚蛋 again ( 7-JUL-2014 )



( 7-JUL-2014  MON )

又星期一 lu   有 d 攰添 ~

早餐食飽 d   唔係更加眼瞓   哈 ~


個 Skype 又要更新   如果唔係就唔比 login   但更新完又係好似上次咁用唔到囉   之後叫 8 卦幫手   順便更新 window 資料   終於搞掂哂 ~

Lunch time 食酥皮叉燒包 + 1 隻大蕉   夠哂飽 ~


好在唔忙   因為真係無咩 mood 做嘢囉 ~

放工去街市買餸   買完成身汗   因為好鬼焗呀   番到屋企要即沖涼先預備晚餐 ~

估唔到里奧大人可以 7 點放工   但我今晚又遲咗整嘢   所以要等呀   8 點先開餐呢 ~
   
是日懶餐 - 蒜蓉菜心苗 + 咖哩魚蛋 again 

蒜蓉菜心苗 - 菜婆話銀川菜心苗好甜喎   $9/斤都 ok   所以都買黎食喇   我鍾意食菜心苗呢 ~        
咖哩魚蛋 again - 隔夜咖哩仲辣   用黎撈麵都好正   不過我無咩胃口食啦   就咁煮個出前一丁比里奧大人算喇 ~ 

搞掂哂抖陣就做保健操   之後就沖涼   唔知點解無啦啦個胃超唔舒服   想嘔想嘔咁   所以 11 點即瞓喇 ~

4 則留言:

  1. 好易笠..星期二早! 黎緊有個風呀..好似話好勁
    希望破壞力唔好咁強啦~真係好怕打風..d樹又斷晒
    隔夜咖喱正呀? 無伴蒜茸包包?
    你再睇左胃未呀? 好快d check下啦~可大可少架..真係

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜笠 今日妳生日 要講好嘢 哈哈 ~
      下午可能掛 3 號添呀 小心 ~
      係噃 點解無諗過伴蒜蓉包嘅 做咩唔提我喎 ~
      我胃依家 ok 呀 所以應該唔駛 check 住 咪嚇我呀下 ~~~~

      刪除
  2. 添添添添-your curry cantik sekali

    回覆刪除