2014年7月8日星期二

靚記粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 8-JUL-2014 )



( 8-JUL-2014  TUE )

尋晚都算一覺瞓天光啦   唔知係咪捱咗 2 晚夜睇波   所以真係有 d 攰   我好佩服我朋友   佢晚晚都係 2 點幾先瞓   但係番 9 點架喎   瞓得果 5 個鐘   我真係唔得囉   太傷身喇 ~

里奧大人尋日肚屙   今朝個肚又搞搞下   所以佢請病假   咁我都瞓到 8 點先起身番工 lu ~

早餐食奶油脆豬   開始有 d 厭啦   但又無胃口   唔食得咁多囉 ~


菇場忙下停下   所以好快到 lunch time   今日出去買車仔麵   順便幫埋 PMS 買   不過搞錯呀   因為我食米粉   佢食粗麵   點知原來調轉咗   真係唔好意思 ~


無啦啦又好鬼忙   不過咁都好   無咁眼瞓   哈哈 ~

放工即走喇   同埋里奧大人一齊行去食嘢   之後再去超市買嘢就番屋企喇   勁呀   食完買完個天都仲未黑 ~

番到屋企抖陣就做保健操   雖然動作好柔和   不過其實做完都幾攰   可能太耐無做運動   做咩都攰咁   嘻嘻 ~

沖埋涼   食埋生果   抖陣都 11 點   係時候瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 三不像笠..早呀! 一陣一齊去食米線..不見不散呀吓
    依排係咪熱呀? 所以食力差左咁多..我都係喎
    無食力唔緊要~最緊要個胃唔係痛/其他野..起碼都安心D囉
    係啦..我都係架! 雖然係屋企做伸展~不過都好鬼攰+出晒汗

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩 喜笠 妳又食米線呀 梗係要等埋我啦 我今日都好想食 哈哈 ~
      朝早無咩胃口 但有時又好餓架喎 ~
      無胃口好喎 可以瘦 d 哈哈 ~
      做伸展其實用陰力 所以都一樣會出汗同攰囉 但喺屋企都可以做到運動 就真係最好呢 ~

      刪除