2014年7月4日星期五

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 4-JUL-2014 )

上湯龍蝦伊麵

豉椒味菜炒鵝腸

蝦醬通菜炒牛肉

( 4-JUL-2014  FRI )

早餐食奶油脆豬   以前就咁食無餡包會覺得勁唔飽   依家又 ok 喎   但如果星期日夠瞓嘅話   早餐就可以食好多   里奧大人平時早餐食個包仔   佢話唔夠瞓無胃口   唔想食咁多   果時我仲話佢食咁小   點知依家終於明白佢啦   哈哈 ~


菇場唔太忙   但其實要做嘅都有嘢做囉 ~

Lunch time 出去食牛丸米 + 桑寄生紅棗蓮子茶   真係飽到上喉嚨   真係要去藥房買桑寄生囉   喺屋企煲又方便 d   同埋晏晝食糖水真係好鬼飽   仲辛苦 ~


勁有 holiday mood 呀   因為聽日每月一 off   勁期待囉   真係慘   哈哈 ~

放工即走 lu   同媽咪 家姐去嘉華食飯 ~

媽咪煲嘅山斑魚湯   好似好耐無飲湯咁   哈

家姐都係 7 點到   差唔多 7 點半媽咪就番屋企先   我同家姐食完就行萬寧睇下嘢   之後就上媽咪屋企 lu ~

里奧大人 8 點幾都番到屋企   咁我同家姐都走喇 ~

我今晚要睇德國 vs 法國   好難得聽日唔駛番   而佢地又 12 點開波囉 ~   

里奧大人居然 9 點半就瞓喇   話到時睇下睇唔睇到波喎   不過我就唔會叫醒佢睇囉 ~ 

真係好難捱   哈哈   11 點半已經想瞓   之後郁下手郁下腳   等自己唔好瞓   但都教定鬧鐘囉   唔係咁辛苦等之後 miss 咗就唔抵啦 ~

12 點終於開波啦   好在無加場咋   德國隊 1 : 0 險勝   woo ~

2 點喇   終於可以瞓覺   咁啱里奧大人出黎去廁所   佢睇到電視 show 1 : 0   因為我唔會講賽果出黎嘛   但如果佢問就會講囉   呵 ~

沒有留言:

發佈留言