2014年7月22日星期二

麥芽糖焗雞肶 + 蔥油菜心 ( 22-JUL-2014 )

 

( 22-JUL-2014  TUE )

實在太感恩喇   屋企附近開咗間凱斯施   咁里奧大人可以多個選擇 ~


早餐又食菠蘿油   開始厭喇   嘩哈哈   所以我都唔敢再成日話人來來去去都係食果 d   其實原來自己都係   呵呵 ~    


菇場忙忙地   不過好在大粒唔喺度   咁樣 free 好多架   唔駛成日昅住佢地會唔會行出黎 ~

Lunch 同 8 卦出去食   幫埋 PMS 買飯就番菇場喇   好鬼熱 ~

我嘅紅咖哩豬扒意粉

8 卦嘅芥菜鹹蛋肉片湯飯   麻甩飯   哈哈

3 點幾無啦啦行雷   但就無落雨   大聲到好似空襲咁   嘈咗成 15 分鐘   我 feel 到菇場震添呀   之後就落雨   要落就快 d 落喇   唔好放工先落呢 ~

放工好好天呀   所以又去徑步  仲有 d 涼涼地嘅感覺   實在太好喇   不過今日攰 d   所以只係徑咗 6 個圈就番屋企 lu ~       

沖完涼抖陣就煮嘢   8 點開餐   食完抖陣又沖涼   今次沖涼相距時間短呀   所以我自己都覺得好似沖咗無耐又沖咁   有 d 亂呀   哈哈 ~       

今晚里奧大人 8 點半先放工   咁 3 姑奶叫咗佢朋友拎 d 生果比我地   咁里奧大人拎埋先番屋企 ~   

是日懶餐 - 麥芽糖焗雞肶 + 蔥油菜心  

麥芽糖焗雞肶 - 好有心機焗架   不過一拎出黎   我覺得好似喺大快活食 tea 咁   哈哈 ~ 

蔥油菜心 - 有 d 蔥油係好食 d 嘅   但我平時好鬼懶唔會咁整囉 ~

搞掂哂就打機   依家好無聊呀   玩推銀機   因為我唔想用腦諗個 game 點玩嘛 ~

今晚 10 點 45 分瞓覺   又瞓到喎 ~ 

沒有留言:

發佈留言