2014年7月6日星期日

咖哩蘿蔔魚蛋魚片頭 + 香煎三文魚骨腩 ( 6-JUL-2014 )



( 6-JUL-2014  SUN )

今朝都勁呀   又係 9 點起咗身   不過里奧大人就瞓到 10 點先醒 ~

去太興食早餐   估唔到去到即有位   感恩呀 ~


番上屋企沖涼抖陣就番教會 lu   崇拜完畢之後我就去買餸   里奧大人就番屋企做公司嘢 ~

3 姑奶今朝話對眼突然好痛   所以我地都去睇一睇佢   咁我番到屋企要即煮咖哩魚蛋喇  ~  

搞掂哂都 3 點   要去發探姑奶喇   順便同佢食埋 tea ~


woo   食完都 4 點幾   咁去埋 Uniqlo 同 Zara 睇嘢就番屋企喇 ~

番到屋企即煲冬瓜祛濕水   搞掂哂沖涼   好鬼熱呀 ~

其實沖完涼真係好舒服   同埋成日個人都醒哂咁   但番工前沖涼又無咁醒神架喎   哈 ~      

6 點 45 分煮飯   7 點半有得食 ~  

是日晚餐 - 咖哩蘿蔔魚蛋魚片頭 + 香煎三文魚骨腩 

咖哩蘿蔔魚蛋魚片頭 - 其實最主要係清埋包咖哩醬   仲爭幾日就過期架喇   所以要煮咖哩   買咗 1 條白蘿蔔   半磅魚蛋同魚片頭   再加 2 隻指天椒   今次 d 白蘿蔔索哂咖哩汁   好好味呀   頭先開冰格見到仲有 2 塊油酥餅   咁都煎埋去啦 ~  

香煎三文魚骨腩 - 尋日喺 MP 買架   1 pack 都 $35   一田好似無咁貴   不過我勁想食   所以買黎試下   我好有心機煎架   脆卜卜勁好味 ~

我覺得今晚都有煮新嘢架   尋日里奧大人話我煮嘢無咩變化   所以要煮 d 新嘢黎衝擊一下   佢話最奇怪係我鍾意睇食譜   但又唔去研究喎   呵呵 ~   

搞掂哂所有嘢就沖涼啦   夏天好多時都一日沖 3 次涼   真係咩油份都無哂咯 ~

里奧大人出去徑步   佢番黎之後話出面都幾焗   woo   好在無陪佢咋   最驚焗呢 ~

今晚 11 點半瞓喇   捱咗 2 晚   依家勁眼瞓呀   哈哈 ~     

2 則留言:

  1. 一定笠...你今日笠左未? 午安好呀
    我今早同阿喂一齊去剪髮~一剪就4吋..係咪好勁呀?
    嗚...d頭髮短左好多~不過之前超長似貞子...每早起身都嚇親阿喂
    加上我行路又無聲~企係洗手間門口邊唔郁..所以佢話嚇親囉~哈哈
    之後行街見到黃日華~準備拍野! 超勁熱呀今日
    你煮個咖喱好靚仔呀~又係等幾日又過期啦...哈哈
    依家一日真係沖好多次涼~涼完真係爽好多..就算開冷氣都要涼左先囉
    硬係覺得好dirty咁~我地無點睇波呀..凌晨果d真係好難頂~起唔到身呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 三多笠 哈哈 速成好搞笑 好似生多粒 choi ~~~~~~
      午安妳好 ~~~~~~~~~~
      妳 d 頭髮咁長 剪 4 吋唔勁 再剪多 4 吋先勁囉 哈 ~
      行路無聲真係好鬼驚 唔驚到打妳 妳已經偷笑啦 ~~~~
      黃日華 好耐唔見佢拍戲咁呀 不過佢好似喺 HKTV 唉 ~
      再多一星期真係過期架 咁所以食埋囉 做咩啫 ~~~~
      咁鬼熱 唔沖唔掂呀 立痴痴根本都唔想做嘢
      同埋立痴痴又唔咁"唉" 梳化坐 d 皮會索哂 d 汗味咁 哈哈 ~
      人生第 1 次 3 am 起身睇波 不過 1 次夠喇 超勁辛苦 第日走肉行屍咁呀 ~

      刪除