2014年7月12日星期六

大快活 @ 九龍灣 ( 12-JUL-2014 )



( 12-JUL-2014  SAT )

今朝同 8 卦食早餐   所以 7 點 45 分要起身 lu ~


菇場無哂大粒喺度實在太開心喇   所以同 8 卦全天侯睇團購   我地團購咗點心   希望好食啦   哈哈 ~

里奧大人接我放工呀   咁放工就即走喇 ~

我帶佢了解我平時嘅生活   話佢知我係邊度邊度食嘢   不過佢求其應我就算   因為佢話好熱   要快 d 行去食嘢   哈 ~

其實因為之前睇咗飲食男女介紹小籠包   見到原來就係我不嬲想試果間食店   咁就叫里奧大人一齊過黎食喇 ~

招牌小籠包 - 皮薄   餡都 ok  都係豬肉一大堆   哈哈

再影 d 湯就瀉哂出黎架喇

再叫多一籠   今次痴住哂 ><

回鍋肉炒拉麵   又話麵條煙韌   真係一 d 都唔覺囉   同埋好甜   所以食完好漏咁

食完就帶佢行一個圈 Mikiki   話佢知 Mikiki 無咩無嘢好行   之後坐巴士番屋企喇   實在太熱   邊度都唔想再去 ~

番到屋企即沖涼呀   唔知係咪出得太多汗   所以好鬼攰   里奧大人就入房瞓   我就喺廳度一路睇電視一路瞓   差唔多瞓咗 1 個鐘呀   勁 ~

起身都 6 點   本身諗住去九龍城食泰菜   不過太遲喇   所以唔去 lu   抖到 7 點就去大快活   因為唔想行咁遠 ~

好鬼飽   所以食完去商場行陣   9 點就一齊出去徑步   無啦啦閃電   之後 feel 到落雨喇   所以都即走喇   好在我都徑咗 3 個圈   呵 ~

沖完涼就休息 lu   一齊睇電視   差唔多 11 點幾就自己去瞓先 lu ~

沒有留言:

發佈留言