2014年7月19日星期六

稻香超級漁港 @ 德福廣場 ( 19-JUL-2014 )

蒸多寶魚

唔記得咩名

沙拉惹味骨

上湯浸莧菜

通菜炒牛肉

美極金薯牛柳粒

( 19-JUL-2014  SAT )

今朝約咗 8 卦食早餐   我 8 點 40 分去到   佢已經食完   我話佢食得咁快唔等我   佢 8 點 20 分已經到咗餐廳   不過我無睇到 whatsapp   之後我話佢   又話 8 點 45 分先到   所以我咪遲 d 先起身   估唔到你咁快囉   呵呵 ~

無哂大粒   所以都 free   不過有嘢做囉   但真係無 mood   所以做下停下   之後陪 8 卦研究點煮溫泉蛋   最後結論係放棄   因為過程好煩 ~

放工同 PMS 一齊即走喇   里奧大人喺鑽石山地鐵站等我   PMS 就喺太子轉車   其實里奧大人同 PMS 喺南丫島見過   但當時傾咗幾句就走   所以無可能記得佢咩樣   哈 ~

實在太熱   所以唔想周圍搵食   同埋我又好想食酸辣米線   所以去星林居   我同里奧大人講我一星期食 3 次酸辣米線係咪好勁   佢話係   同埋知我真係好鍾意食   不過我同佢講   係時候停一停   我唔想咁快食厭 ~

食完即去 GAP 買嘢   因為有 8 折   不過我買唔到嘢囉   慘   但里奧大人就開心啦   買咗 2 件裇衫 + 2 條長褲   好似 8 折再 85 折   真係好抵   如果我有嘢買到就好啦 ~

買完就去黃金睇電腦   里奧大人話驚我又話迫又頭暈   叫我番屋企先   咁我又唔想喎   我話我去茶餐廳坐囉   佢就可以安心買嘢喇 ~

差唔多 5 點就走得   佢番屋企放低嘢   我就去稻香   今晚 6 個人食飯   諗住同 3 姑奶一齊就一定去勝利   但佢無啦啦 book 咗稻香   諗住無咁嘈   其實一樣咁嘈 ~

食到 8 點就走喇   一齊坐車走   因為我地去 3 姑奶屋企   睇下有咩要幫佢執嘢去澳洲 ~

搞到 9 點半   係時候走喇   真係好鬼攰囉 ~

沖埋涼就睇陣電視   11 點半瞓喇 ~
   

沒有留言:

發佈留言