2015年9月26日星期六

大家樂 @ 九龍灣 ( 26-SEP-2015 )

沙爹湯底  



實在太飽   所以成碗烏冬無食過   所以要拎走呢 




( 26-SEP-2015  SAT )

今朝瞓到 10 點 15 分自然醒   但其實 8 點已經醒醒地   因為係一覺瞓天光   但無理由 8 點咁早起身家嘛   所以再瞓過 ~

里奧大人就 10 點已經起咗身   仲開埋機洗衫   咁之後我地刷牙洗臉   差唔多 11 點先落樓食早餐呢 ~



頭先明明好好太陽   食完早餐之後   個天就暗哂   本來去長洲行下   依家唔喇   改去荃灣   因為如果荃灣唔落雨   咁就可以去行山   如果無得行   就去行街買嘢   此乃進可供退可守也   哈哈 ~

坐 van 仔去官塘   再由官塘坐 van 仔去荃灣   真係勁嘥時間勁嘥錢   哈哈   但我同里奧大人講話唔想坐地鐵   地鐵應該十蚊雞之內   但坐兩程 van 仔   加埋要 $17/人   下次我都係坐地鐵算   因為感覺兜黎兜去好嘥時間咁   哈哈 ~

去到荃灣已經 1 點幾   我想剪髮呀   所以打比剪髮表妹   佢叫我 3 點再去佢度   但我話修前面 d 頭髮   所以佢叫我 20 分鐘後到就可以架喇   行行下居然見到 Miniso   咁又去買 d 嘢啦   上次去東門買咗條抹手巾   家姐好鍾意   咁我就入去睇下有無囉   估唔到又有喎   不過係唔同款   同埋 HK$15/條都 ok   但最正係有家姐一生中最愛嘅紫色   因為我唔鍾意心心圖案   所以買 1 條比佢先   下次見到係衫仔款再買多條比佢 ~


條街超級勁焗熱呀   所以去買杯百香果 QQ   再買多杯珍珠奶茶比表妹   去到可以即剪   唔駛 5 分鐘搞掂   之後就走人喇   呵呵 ~

原來已經 2 點幾喇   里奧大人話可以食嘢   咁食啦   其實頭先一黎到荃灣已經話食嘢   大佬   我有食力   但都唔能夠兩個鐘頭食一餐囉 ~

今次試下蘭洲拉麵   家姐話唔好食架   不過我都想試下   點知真係唔好食   哈哈 ~

紅燒雞翼刀削麵 - 我覺得 d 麵都唔煙韌   直頭覺得有 d 硬添呀   所以食到一半唔想再食   




五香牛展上海麵


我覺得 d 醬都唔辣嘅 @@


炸雲吞 - 香口但唔覺得好食        


食完就去南豐廣場   有個特買場買家品   d 嘢真係勁抵   又買咗 d 咁啦   之後去旅行社睇資料   睇完再行去千色店睇嘢   再去唔知咩醬園買辣麵豉同酸梅   唔駛下下去街市買   呵 ~

$5/支   勁抵   所以買咗 6支   其中 2 支比家姐 1 支就比媽咪     


隔熱墊 ( $18 )   想買呢 d 隔熱墊好耐   所以見到即買   同埋買咗 2 對超長筷子  好似 $5/對咋   用黎炸嘢就最好呢    


家姐無啦啦 send 咗呢張相比我   麥包瞓到咁好搞笑呀


好喇   再行多轉 van 仔站對面嘅商場   經過馬拉松見到 Cross 只係 $249   咁買啦   里奧大人成日叫我買   話 $299 已經抵喎   咁依家 $249 再有會員價   抵上抵呀   好感恩呢 ~

行下又見到羊皮短 boot   今次係里奧大人買架   清貨價 $399   呢個真係抵喇   個款又靚   之後再用優惠價 $100 買多條羊皮皮帶就走喇   因為都已經 5 點半喇   約咗家姐 6 點拎湯比我嘛   所以即坐 van 仔番屋企喇 ~

約家姐喺停車場交收   又醒咗張 Häagen-Dazs 雪糕 coupon 比我   呵呵   不過 11 月到期   真係要記得食咯 ~

番到屋企抖陣   我勁想打邊爐   不過里奧大人唔想   咁就去大家樂啦   可以打一人邊爐呢 ~

食完又行陣商場   里奧大人又入去允記睇 Cross   佢終於又忍唔住買多對啦   話 $299 真係抵   唔買唔得   佢真係唔知兩年定三年   已經買咗 4 對 Cross   初初佢唔鍾意大頭   依家就覺得舒服喇   同埋最正係可以着完用水洗   夠哂方便同埋乾淨好多   不過始終係膠嘢   個底會好快蝕囉 ~

呢期勁愛梳乎蛋   所以見到有舖頭買佢嘅產品就即去睇   所以我叫里奧大人周圍行   我想睇哂所有嘢嘛   如何佢喺度   會成日催住哂   好煩呢 ~

唔記得呢 2 個 folder 幾錢添   好似 $8 同 $10   


呢個坐枱月曆只係 $35   同埋我真係有用架   所以里奧大人話買呢   


我買完之後就周圍行   咁啱轉彎見到里奧大人   正想叫佢嘅時候   佢入咗間舖頭   之後又出番黎   咁我知佢係買 Chopper 比我架喇   我唯有扮見佢唔到啦   所以等佢自己比個"驚喜" 我啦 ~

之後我打比佢約喺邊度等   一見到佢   我問佢拎住 d 咩   佢話送比我嘅中秋節禮物   哈哈   不過我話其實一早見到佢啦   佢唔信呀   好在我有影相   呵呵 ~

呢隻係之前可以 7-11 換購架   不過又係儲印花再抽   我其實覺得直接買仲好囉   而後面果隻係舊款   老闆同里奧大人講   問下我鍾唔鍾意先買   因為一開咗盒就無得退   但里奧大人話照買   丫   其實我都有啦   家姐之前買咗比我架喇   我放喺菇場之嘛   之後我頭先叫佢啦   唔駛嘥錢   但里奧大人話無所謂喎   擺喺屋企都好丫   反正我鍾意   


番到屋企即沖涼   之後睇戲喇   又係 12 點幾先瞓 ~

6 則留言:

  1. haha~~大细路!你真的好中意卡通哦!$5/支 勁抵 所以買咗 6支 其中 2 支比家姐 1 支就比媽咪 -真乖女啊!有好耶一定记得家人呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係鍾意樣衰嘅嘢 所以我都好鍾意妳啊打令 ~~~~
      係架 基本上我次次買親嘢都會預埋比媽咪同家姐呢 ~~~~

      刪除
  2. 什么樣衰??最令tim啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 其實果兩句係分開講嘅 妳係都要痴埋來諗 ~~~~~~~~
      妳....當然....係最令添啦 令到我真係非筆墨可以形容到囉 明 mou ?!

      刪除
  3. 痴埋來諗 ~~~~~~~好一个合理解释!娃哈哈

    回覆刪除