2015年9月3日星期四

海港酒家 @ 將軍澳 ( 3-SEP-2015 )

深海龍躉兩味 + 脆皮醬燒雞 ( 半隻 ) ( $218/份 ) - 真係好抵   呢個係陳皮蒸龍躉頭腩  


翡翠炒龍躉球


脆皮醬燒雞 ( 半隻 )


拔絲咕嚕肉 ( $65 )


花膠螺頭湯 ( $28 )


Asahi ( $22/枝 )


( 3-SEP-2015  THU )

今日係 "抗日戰爭勝利 70 週年紀念日一次性公眾假期"   所以瞓到 10 點半先起身   梳洗之後就落去食早餐 lu ~




食完番屋企   里奧大人抖陣就去剪髮   我就熨衫   沖埋涼就抖下   今日都係唔出街 ~

差唔多 2 點半出去食 tea   食完嘢再行一陣   4 點先番到屋企 ~



睇下雜誌   話咁快就 5 點   要落樓喇   因為家姐車我地   再接埋媽咪 工人一齊去海港呢 ~

6 點食早飯   無辦法啦   海港成日好快就無位   情願早小小食   今晚當做埋中秋飯添呀   勁早   哈哈 ~

食到 7 點半   係時候要還枱   所以就去新都城行陣   買咗船襪同髮夾比媽咪   再去埋廣良興買零食   之後家姐就車我地番屋企喇 ~

芝士餅 d 芝士係甜甜地嘅   我唔係咁接受到   不過點都要食啦   仲有 20 條   有排捱   哈哈


今晚天氣唔太焗   又難得無落雨   所以 8 點半就出發去徑步   我徑 20 分鐘就番屋企沖涼喇   無耐里奧大人都番到黎 lu ~

媽咪又比咗 3 個蘋果   好在之前無買咋   唔係又有排食 ~

其實又唔係咁眼瞓   不過都 11 點幾   點都要瞓囉 ~

2 則留言: