2015年9月27日星期日

百樂門國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 27-SEP-2015 )










( 27-SEP-2015  SUN )

今朝 9 點 15 分已經醒咗   咁都起身 lu   之後去麥當勞食早餐 ~


食完番屋企抖下就番教會   崇拜完畢之後就去價真棧買即食麥片同乳酪   要開始減下肥 lu ~

無啦啦好攰呀   所以 hea 到 2 點半就去大快活食 tea   因為我要飲凍咖啡啊 ~



我食食下同里奧大人講   如果我死咗   你實好孤單好可憐   之後佢同我講話 "自古美人如名將  不許人間見白頭 "   所以叫我放心   我會好長命嘅   我仲好認真話 d 人真係好慘   可能成日要用腦   所以唔會長命   佢笑住話係呀係呀   頂佢丫   後尾終於清醒   知佢講咩啦   衰 ~


頭先喺價真棧   里奧大人好似好想買辛辣麵咁   不過 $29.9/pack 又唔係平   所以我去 Taste 睇下   估唔到做特價 $23.9/pack   所以買 pack 先   之後買 unsalt butter   因為之前睇係 $27.9/件   買二送一好似好抵咁   比完錢 check 單   心諗點解兩樣廿幾蚊嘢   最多咪五十幾   點解七十幾咁貴   仲想番轉頭問點解只係減一件 $27.8/件   唔係減兩件咩   好在停一停諗幾諗咋   唔係真係勁樣衰呢   因為我一心以為 $27.9 有三件呀   嗚嗚 ~  

4 點飲湯   抖到 5 點半就出發去百樂門   今晚同九龍區嘅姑奶門做節食飯   食到 8 點幾就走喇 ~

家姐煲比我嘅青紅蘿蔔豬骨湯


我同里奧大人行去 Megabox 睇行山杖   好感恩喺 PROTrek 買到合心水嘅   $249 有 9 折   即係 $224   買完再周圍行   不過無咩人行   超勁舒服   哈哈 ~

本來諗住行路番屋企   但好難得 shuttle bus 唔駛排隊   所以最後都係坐 shuttle 番屋企 lu ~ 

超勁熱   番到屋企即沖涼   之後開機洗衫 ~

今晚要應節   所以食月餅   其實想快 d 清哂去   不過我唔食咁多凍嘢喇   比哂里奧大人食算   等佢每晚一個   哈哈 ~




睇下電視睇下雜誌   好快又 12 點   又要瞓喇 ~ 

12 則留言:

  1. gugu力ice cream月饼? 看起来好好吃啊!吃完一定劲开心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃完開唔開心就唔知 但吃完一定肥囉 呵呵 ~~

      刪除
  2. -百樂門國際宴會廳-个名好劲啊!

    回覆刪除
  3. 如果我死咗 你實好孤單好可憐 之後佢同我講話 "自古美人如名將 不許人間見白頭 " 所以叫我放心 我會好長命嘅-娃哈哈,给你笑死啊!我们女人仔-闲来无树都中意讲ed!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 係呀 女人係咁多愁善感架啦 唔通同妳麻麻甩甩咩
      真係呢 唔識欣賞好嘢 ~~~~

      刪除
  4. 麻麻甩甩-女中豪杰!我劲like!

    回覆刪除
  5. 就是要这样子一辈子缠着你呢!我会觉得好幸福呢!

    回覆刪除