2015年9月9日星期三

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 9-SEP-2015 )

炸三文魚皮 - 一個人食真係好漏   夜晚瞓覺都有陣油喺喉嚨 long 住 long 住咁   慘  


芝麻八爪魚


羅韌香草赤海蝦 x 2


飛魚子軍艦


炸蝦卷


三文魚壽司 x 2


炸蝦天婦羅


帆立貝壽司


軟殼蟹手卷


日式蒸蛋 ( 會員惠顧 5 碟任何價錢嘅食物   就送比妳食呢 ) 


( 9-SEP-2015  WED )

今日係結婚週年   里奧大人今朝諗出門就同我講聲結婚週年快樂   其實我都瞓到濛濛瀧瀧唔知乜事   哈哈 ~

里奧大人記得呢個日子係好正常   但我覺得最搞笑   仍都最有心係老友 mimi   好多年都 send sms 祝福我架   所以就算唔記得   都會有佢提我   哈哈 ~

今朝唔想食蛋   唔想食三文治同多士   所以食米粉餐   但真係好鬼飽 ~


菇場 hea 咗陣又忙   之後又 hea 過 ~

Lunch 出去食粥   真係唔好講笑   間粥店係超級凍   食完碗熱辣辣嘅粥   個身同隻手都仲係凍架   講出黎無人信囉 ~


食完再去買生果就番菇場喇   好在唔太忙   可以安心等放工   哈哈 ~

里奧大人上大陸又未咁早番   咁我放工都去探媽咪 lu ~

坐到 7 點半就走喇   因為里奧大人已經喺上水嘛   咁我去元氣攞位   反正有時間   所以等埋卡位   好感恩等咗 10 分鐘就有卡位呢 ~

坐低無耐   差唔多 8 點半里奧大人就到喇   估唔到咁快 ~

食完就即番屋企開機洗衫喇   沖埋涼   睇下電視   11 點幾都瞓 lu ~     

4 則留言: