2015年9月12日星期六

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 12-SEP-2015 )

味菜牛柳絲炒麵


茄子燜魚雲煲


( 12-SEP-2015  SAT )

今朝 7 點 40 分起身   meme 摩摩   差唔多 8 點 15 分先出門口 ~

食完早餐都無咩時間睇報紙 lu   所以都係番菇場算喇 ~


菇場唔忙   上下網   傾下 skype 就放工 lu~

約里奧大人喺 Megabox 等   食埋嘢就去大眾行一陣   差唔多 2 點半就去 Starbucks 飲嘢 ~

中華冷沙律 - 得幾條蟹柳   不過都啱我食   我可以素素地架


炸薄腩片麵豉湯拉麵


依家好多食肆   如果叫凍奶茶小甜小冰   杯嘢飲就會小 d   其實駛唔駛咁小家呀   d 茶值幾多錢呢?!?!   咁我小咗甜同小咗冰喎   咁妳又點計呀 ?!?!        




飲到 4 點幾   去埋 Häagen-Dazs 拎月餅就坐 shuttle 屋企   擺低盒月餅就去媽咪屋企喇 ~

熱焦糖咖啡 ( $43 ) - 家姐比咗張細杯裝 cash coupon 比我   佢話叫我飲更大   抵 d 喎   但飲完真係好鬼飽   哈哈  


藍莓芝士蛋糕 ($33) - 我超鍾意食架   里奧大人話飲咖啡就飲咖啡啦   無啦啦走去食 cake   佢食咗一啖就話好漏   唔食喎   咁我慢慢食囉   食完呢次   真係短期內唔敢再食   因為咖啡 + 芝士蛋糕   真係超級漏呢 @@     


家姐公司送比佢   佢唔要就送比我   呵呵  


今朝媽咪話唔舒服   所以都唔睇戲喇   寧願去媽咪屋企好過   點知去到媽咪屋企   佢地唔喺度   我第一件事問里奧大人   媽咪係咪入咗院 ?!  阿奧話輪椅都唔喺度   一定唔係入院啦   唔駛咁緊張   媽咪又唔開電話   工人又聽唔到電話   咁唯有落去搵下佢地啦   可以行下 ~

同里奧大人分頭搵啦   之後無耐收到工人電話   原來佢地去超市買嘢   咁等埋佢就一齊去食嘢啦   5 點半食早飯   不過我真係食唔落   傾下計算喇 ~

食完就上媽咪屋企坐陣    之後祈禱完就走喇 ~

番到屋企就開機洗衫   沖埋涼就睇戲   睇完都 12 點   要瞓喇 ~~~~  

沒有留言:

發佈留言