2015年9月20日星期日

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 20-SEP-2015 )

柱候牛腩飯 - 我幾鍾意食柱候牛腩 d 汁   因為我唔識整   哈哈     


茄子燜魚雲煲


( 20-SEP-2015  SUN )

今日要做司事   所以 9 點 45 分要起身喇   食埋早餐   番上屋企抖陣就自己番教會先喇 ~



崇拜完畢就番屋企   抖到 2 點幾先出去食嘢   諗住去興記食啦   點知佢東主有事休息 2 日   好在尋晚喺附近兜咗個圈   所以可以即去另一間喇   哈哈 ~

川醬星洲炒米 ( $49 ) - 我覺得貴呀   同埋得腸仔同火腿咋   蝦仔都無隻   唔值囉      


墨魚丸酸辣米線 ( $40 ) - 我覺得好一般     


食完行番屋企   我覺得好熱呀   可能啱啱係 3 點幾   太陽最猛嘅時候行啦 ~

里奧大人要做公司嘢   咁我睇下雜誌   之後瞓咗 10 分鐘   但其實想再瞓   不過頭先果 10 分鐘瞓得好林   所以都唔再瞓喇   驚今晚瞓唔着呀 ~

今晚同媽咪 工人食飯   所以 6 點要出發喇   去到 6 點半   媽咪已經到咗 lu ~


差唔多 7 點半就走喇   喺媽咪屋企坐陣就走喇   因為里奧大人仲有公司嘢未做完呢 ~

番到屋企食咗水晶梨先   因為太多水份   唔想半夜起身去廁所   哈哈 ~

食完抖陣就沖涼   里奧大人就做嘢   感恩 9 點已經做完   睇多陣電視   11 點幾就瞓 lu ~

試下家姐喺沙巴買嘅美金香香辣肉乾   真係好味喎   口感真係唔錯   不過好辣   唔怪得家姐話好味啦 @@


3 則留言:

  1. 川醬星洲炒米 ( $49 ) - 我覺得貴呀 同埋得腸仔同火腿咋 蝦仔都無隻 唔值囉 - 我都觉得5值得~分量那么少的! 放多d菜给人吃啦~5该!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦 細細碟又只係得腸仔火腿 我自己整好過 ~~~~

      刪除