2015年9月22日星期二

泰興粉麵燒臘 @ 官塘 ( 22-SEP-2015 )

羅漢齋豆腐煲


豉椒炒蜆


沙薑雞 ( 半隻 )


( 22-SEP-2015  TUE )

尋晚半夜發惡夢呀   隻鬼喺都要痴埋落我度   嚇到我大叫呀   里奧大人嚇醒咗   問我咩事   我話發惡夢   佢問我發咩   大佬   見鬼呀   唔敢講出黎呀   驚佢番轉頭搵我呀   哈哈 ~

里奧大人今日要上大陸開會   所以我又係醒一醒   之後都係瞓得唔好   一個人起身真係有壓力   驚鬧鐘唔響呀 ~

早餐食奄列   其實真係食到無咩好食   不過人懶   唔想行咁遠 ~


菇場忙呀   開行 turbo 做   10 點搞掂哂   又可以 hea 過   呵呵 ~

晏晝食完 lunch box 就出去行   行咗半個鐘就番菇場喇   因為出面都好熱下 @@

放工去媽咪屋企   順便分埋藥   分完都 7 點   今晚又行遠小小去大排檔   家姐今晚 7 點 45 分先到呀   所以要佢快 d 食   我想快 d 番屋企呀   哈哈 ~  

上媽咪屋企坐一陣   叫家姐快 d check 藥   家姐話叫我比 d 信心   我話我有喎   但如果係佢最後 double check   咁錯咗唔關我事嘛   哈哈   夠哂衰 ~

同家姐差唔多 9 點先走呀   又拎咗龍眼同柿   呢兩樣我都幾鍾意食   其他火龍果同芋頭就比家姐   因為我覺得火龍果無味   同埋好寒涼   我唔係咁想食呢 ~

我番到屋企無耐   里奧大人都番到黎 lu ~

沖埋涼就食蘋果   睇多陣電視   11 點 15 分就瞓喇 ~

2 則留言: