2015年9月13日星期日

泰興粉麵燒臘 @ 官塘 ( 13-SEP-2015 )

豉椒炒蜆 - d 蜆都幾大隻   味道淡咗 d   如果自己食就一定加指天椒   但因為要就媽咪   所以唔加得呢


腰果西芹牛柳粒 - 一般啦   食剩一半   所以我拎走   今日食咩都要拎走添   不過無計啦   唔好嘥呀


菠蘿生炒骨 - 呢個唔掂   個炸漿唔脆   食漿糊咁 @@


( 13-SEP-2015  SUN )

今朝 9 點 45 分起身   我食埋早餐就直接番教會喇   因為我要做司事   所以要早 d 番   咁里奧大人就番屋企抖陣先 ~

呢個早餐超級抵啦   因為無諗過蕃茄肉碎通粉係咁大碗 @@




崇拜完畢就番屋企去舖頭   咁約埋姑奶去食 lunch   不過我真係食唔落   就咁飲杯凍奶茶就算 lu ~

肉醬意粉 - 食剩一半   留番聽日做 lunch box


廈門炒米 


姑奶一黎到話感冒   話係啱啱開始起   果下我就驚喇   坐喺我隔離嘛   之後坐車   我己經 feel 到唔舒服   流緊鼻水喇   唉   呢排個人唔夠瞓   真係好易病   唉 ~

姑奶比咗呢盒流心奶黃月餅   同 4 個水晶梨比我地   真係好搞嘢   一係無月餅   一有就有兩盒月餅   一係無生果   一有就有足夠一個星期食嘅生果   神比我嘅恩典   真係好足夠呢 


去到德福經過 Rabbit  買咗對鞋   只係 $159 咋   仲要係我鍾意嘅款   所以即買 ~

買完番屋企   第一時間同里奧大人飲杯 Hot Lemon   之後佢瞓覺   我又瞓唔到   所以熨衫喇 ~

今晚約咗媽咪食飯   其實心大心細去唔去好   點知媽咪話想上去食嘢   咁見佢咁想去   我就去啦   約咗 6 點半   所以我 6 點鐘都要叫醒里奧大人喇 ~

食完飯就上媽咪屋企   坐咗 10 分鐘走喇   唔想惹到媽咪呢 ~

番到屋企即沖涼   再食埋生果就休息喇   11 點瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言