2015年9月4日星期五

黑椒扎肉 + 蠔油燜節瓜 ( 4-SEP-2015 )




( 4-SEP-2015  FRI )

尋晚瞓到半夜好熱咁   原來里奧大人都覺熱   仲以為得我係咁添   所以瞓得都唔係咁好囉 ~

早餐食腿蛋治   之後 8 卦又黎埋   好在次次都幫佢叫定早餐   咁一黎到就有得食   唔駛遲到   呵 ~


菇場忙呀   所以好快 lunch time   今日阿齋食車仔麵   又問我食唔食   諗住幫我買埋   本來我諗住食粥   但今日好熱   都係買車仔麵算喇   順便幫佢買埋 ~


忙到 3 點幾就完全搞掂   終於可以抖抖 ~

放工番屋企   開機洗衫   抖陣就預備喇   里奧大人話有 d 作感冒   所以 6 點 45 分就放工 lu ~

里奧大人公司同事又去沖繩    所以我又有得食零食喇


整埋個蛋炒飯   佢就已經番到屋企   時間啱啱好 ~

是日懶餐 - 黑椒扎肉 + 蠔油燜節瓜 

黑椒扎肉 - 想快 d 食哂去   但半條已經好多囉   我鍾意蘸泰式辣雞醬一齊食   好好味   不過食完就好鬼口渴呢 ~  

蠔油燜節瓜 - 懶   所以整呢個節瓜 ~

洗埋碗   同里奧大人 8 點 40 分出去徑步   徑咗半個鐘就番屋企喇 ~

沖埋涼   食埋生果就睇電視   11 點幾瞓   好羨慕聽日 off 嘅人呢   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言