2015年9月28日星期一

滷水雞翼 ( 外賣 ) + 唐生菜 + 粉葛豬骨湯 ( 28-SEP-2015 )





( 28-SEP-2015  MON )

今日係中秋補假   唔駛番工真係好開心   哈哈 ~

9 點半起身   媽咪工人放假呀   所以我又買早餐比家姐食   順便陪下佢   咁里奧大人就要去大姑奶屋企度電視機 size   所以今次打的喇   唔駛轉車咁麻煩 ~


食完早餐又傾下計   差唔多 12 點里奧大人就打黎話黎緊   估唔到 d 時間過得咁快   差唔多 1 點就同埋媽咪一齊飲茶   飲到 2 點半都番屋企喇   因為工人番咗黎   同埋媽咪要食藥呢 ~





坐到 3 點就一齊走喇   之後我去買餸   里奧大人去訂電視機 ~

今日都好焗熱   真係唔願郁   但里奧大人好好喎   主動幫我熨 2 機衫   我可以做小樣家務   呵呵 ~

約咗家姐 5 點半拎湯   番到屋企抖多陣就煮嘢喇   今晚要去徑步呢 ~

是日懶餐 - 滷水雞翼 ( 外賣 ) + 唐生菜 + 粉葛豬骨湯

滷水雞翼 ( 外賣 ) - 懶到出汁   所以買雞翼做餸   哈哈 ~ 

生菜 - 又係懶人首選   浸又快淥又快   好鬼愛佢呢 ~     

粉葛豬骨湯 - 家姐煲架   佢話依家代替媽咪煲湯比佢   其實真係多得媽咪同家姐   如果唔係我唔會有咁多湯水飲呢   真係搬番出黎住   先有咁多湯水飲   因為媽咪家姐成日覺得我好慘   成日無湯飲 ~

8 點出去徑步   見到大月亮   所以徑 20 分鐘就番屋企拎腳架再影   不過原來都影唔到   最搞笑隔離個女人又係拎腳架   佢都影唔到   咁我地都唔再 set 嘢喇   番屋企沖涼好過    好鬼熱呢 ~


都係影到好散



走人 lu


沖埋涼就抖陣   11 點唔夠就瞓喇   因為聽日要番工呢 ~    

6 則留言: