2015年9月30日星期三

銀咖哩 @ 九龍灣 ( 30-SEP-2015 )



( 30-SEP-2015  WED )

今朝鬧鐘響   仲諗緊今朝係咪要起身番工   咁即係瞓得好林下啦   唔知發生咩事咁   哈哈 ~

早餐唔可以食咁飽   因為里奧大人晏晝同我食 lunch   咁菇場有 urgent 嘢要做   諗住食完就走   點知 8 卦又黎埋   咁等埋佢啦   之後 8 點 50 分都即走人喇 ~


忙到爆炸   一單接一單   做到慶合合剪真係   明明好凍都要除褸呢 ~

里奧大人晏晝要去深圳見客   所以陪我食 lunch   其實我驚今日會落雨   叫佢唔好黎   不過佢話我唔想同佢食咁喎   但其實我唔想佢樸黎樸佢囉   又揹住大背囊   又焗熱   唔想佢咁辛苦咋 ~

同佢食酸辣米線   佢話肥仔好食 d   不過就勁口渴   呢間都 ok   但 d 豬腩肉係無咩味   咁我話係架   唔好要求咁高啦   好在杯凍咖啡好飲咋   因為好濃咖啡味   估佢唔到   因為我平時唔飲架   飲埋真係爆肚都似 ~

我嘅豬軟骨酸辣米線 ( 小辣 )


里奧大人嘅蘿蔔豬軟骨酸辣米線 ( 小辣 )


食完行陣 mikiki 就走喇   諗住帶里奧大人坐 shuttle   點知我睇錯時間   哈哈   最後都係要行路去地鐵站   辛苦了 ~   

4 點幾終於搞掂哂所有嘢   可以抖下喇 ~

放工去德福   好感恩里奧大人 6 點半都到咗德福   去埋旅行問資料   之後就去食嘢 lu ~

諗住去稻香打邊爐   但好多人呀   所以去銀咖哩食飯算喇   食完就去舖頭拎嘢就打的番屋企 lu ~

換埋對鞋就一齊去徑步   徑咗半個鐘   本來想再徑   不過好焗熱   都係番屋企沖涼好 d ~

沖埋涼就睇戲   聽日放假   又睇到 12 點幾先瞓 ~   

2 則留言: