2015年9月2日星期三

鹹酸菜炒牛肉 + 莧菜 + 蕃茄薯仔魚湯 ( 2-SEP-2015 )





( 2-SEP-2015  TUE )

今朝餓呀   所以食麵餐   但今次 d 麵唔太熟囉   嗚嗚   難得人地食麵   點知咁 ~


菇場唔忙   可以整下自己嘢 ~

朝早食咁飽   晏晝就食 K + 乳酪   食多一次就食哂   實在太開心喇 ~

5 點 15 分先黎有嘢做   不過我唔做住 lu   留番星期五先做   因為我要準時放工 ~

去街市買餸   買完之後即番屋企預備喇 ~

里奧大人 7 點半放工   咁我都等埋一齊食 lu ~  

是日晚餐 - 鹹酸菜炒牛肉 + 莧菜 + 蕃茄薯仔魚湯 

鹹酸菜炒牛肉 - 諗住加 d 蒜蓉豆豉醬   點知過咗期   咁之前阿姐話包鹹酸菜已經調好哂味   我仲以為唔駛理添   好在試下咋   原來好鹹好酸   所以浸咗陣   之後再落糖炒囉   是鬼但   但里奧大人話好酸   佢應該唔鍾意食   哈哈   無計   我煮餸係咁上下   唯有今晚食薯片啦 ~

莧菜 - 唔知買咩好   見多人買就買架喇 ~  

蕃茄薯仔魚湯 - 媽咪之前比咗 2 條紅衫魚   係時候清埋去   唔係擺太耐   d 魚會好腥咁 ~

搞掂哂就沖涼   里奧大人就去徑步   等佢沖埋哂涼就一齊食薯片睇電視   難得聽日放假   不過都係 11 點幾瞓   年紀大都唔捱得太夜呢 ~

沒有留言:

發佈留言