2019年12月8日星期日

大家樂 @ 官塘 ( 8-DEC-2019 )

丹麥豚肉鍋 ($60) & 凍檸檬可樂 (+$8) - 我同里奧大人講話我買咗凍檸樂少甜   之後佢話我好勁呀   凍檸樂可以少甜   頂佢   我其實想話凍檸樂少冰呀   哈哈




丹麥脆腩四寶飯 ($53) - 
無啦啦整咗外賣   里奧大人都無話外賣   而張單都無寫外賣   發緊夢



( 8-DEC-2019  SUN )

今朝 10 點起身   好耐無試過咁晏起身   不過下個月又要 8 點 45 分起身 lu ~

沖埋涼就出發喇   食埋早餐就去教會喇 ~

菠蘿油


原來得咁少牛油咋   但睇個賣相又呃到人喎   呵呵


崇拜完畢就周圍行陣   之後同里奧大人去食下午茶呢 ~

秘制豬軟骨飯 ($36) - 味道麻麻


牛腩 / 炸魚蛋 / 紫菜粗麵 (風味辣汁) ($36) - 個辣汁 OK 呀


食完就番屋企   里奧大人掛住整公司嘢   所以都無瞓覺   咁我就熨 2 機衫   之後又執下嘢   就嚟新年   要開始大掃除喇 ~

6 點幾出發去食嘢   我話想打邊爐呀   難得天氣凍凍哋 ~

食完行陣   番到屋企就抖陣   沖埋涼就休息 lu ~

睇下 Youtube   里奧大人 11 點幾都瞓   我就成 12 點都未眼瞓   可能飲咗可樂提神   所以去淘寶睇下嘢囉   一睇睇到 1 點   其實未眼瞓   但點都要迫自己瞓囉 ~

沒有留言:

發佈留言