2019年12月22日星期日

大食會 @ 姑奶屋企 ( 22-DEC-2019 )



( 22-DEC-2019  SUN )

今朝 7 點 40 分起身   沖埋涼就出發同家姐 姐夫飲茶喇 ~

豉汁煎釀茄子 - 又唔係好油喎   唔錯唔錯


九制陳皮叉燒酥 - 我鍾意細細隻 Size


卜卜脆蘿蔔腸 - 清清咃


老干媽金錢肚 - 好味道


三姐巧弄潮州蒸粉果


滑豬紅 + 鯪魚滑生滾粥 


飲到 9 點幾就走人   因為我要去睇醫生 ~

等咗 1 個鐘先到我   攰到我呢 ~

睇完就番崇拜   之後同里奧大人食 Lunch   食完諗住去幫手   但食咗藥   最後都係瞓咗覺   無咩
幫手添 ~

(迷你系列) 豬扒冬蔭功米線 + 無骨酸辣鳳爪 + 樽仔無冰奶茶 ($46)
好飲呀   唔太甜又有茶味


夠酸又夠辣   好味道呀


我覺得個湯比較酸


泰式四寶飯 (味飯) 無骨雞 / 豬頸肉 / 蝦餅 / 魚餅 ($46) - 味飯係好熱辣辣㗎   好少食到咁熱嘅飯


里奧大人同事送比我㗎   真係超級驚喜呀   哈哈


4 點幾走人   搭巴士去姑奶屋企食冬至飯 ~

7 點左右開餐   食下傾下再感恩祈禱   10 點就走人 ~

依家 Berry 成日瞓梳化   咁樣睇佢   好似條鱷魚咁   哈哈


番到屋企即沖涼喇   睇多陣電視   又 12 點先瞓了 ~

沒有留言:

發佈留言