2019年12月21日星期六

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 21-DEC-2019 )

麵線套餐 - 招牌鍋貼 + 台灣麵線 ($39) & 韓式辣味鍋貼 X 5


( 21-DEC-2019  SAT )

今朝 7 點 15 分起身   鬧鐘響都唔知   因為我換咗新耳塞   完全聽唔到   好在里奧大人啱啱起身去廁所咋   哈哈 ~

同家姐去美心食早餐   咁樣方便佢搭車   但之後要再諗諗去邊度食好   要就大家位置 ~

牛扒烚蛋多士 ($37) - 我以為家姐想食奶醬多   所有要練奶   原來佢係茶走   哈哈哈哈



沙爹牛肉 + 煎蛋即食麵 ($36) - 沙爹牛肉好味道喎   家姐話兩份早餐都有牛同蛋   佢話買嘅時候無為意喎



食到 8 點 45 分都走人喇   各自番工 ~

菇場忙到 11 點半   終於可以抖 ~

放工即走   約咗 CC 喺官塘龍堡飲茶   呢餐係補番佢 8 月份嘅生日飯   之前約咗幾次   但唔係有公眾活動   就係我同佢都唔得閒   所以我話唔好約夜晚   寧願改為 Lunch 好過 ~

感恩好快有車   所以 1 點 20 分就到咗喇 ~

沙翁冰花球 - 新鮮炸起好味道呀



鮮蝦菜苗餃 - 唔錯呀   都多餡料



津菜蒸鯪魚球 - 其實我鍾意食鯪魚球㗎   但好似多數係啲阿婆阿伯食咁   哈哈



金牌流沙包 - 好流沙呀   



黑椒金錢肚 - 好味喎   辣辣哋



真係有傾不完嘅話題   實在太耐無見喇   傾到 4 點 35 分就要走   因為酒樓落場熄咗燈呀   唔走唔得  哈哈 ~

大家各自歸家   我去超市買湯丸啦   但無芝麻湯丸   咁買雪條比里奧大人當聖誕禮物 ~

今次勁抵呀   $60/3 盒   平時最平都要接近 $25/盒囉



番到屋企都 5 點 15 分   開始勁攰喇 ~

今晚唔接里奧大人放工   喺屋企休息 ~

無咩胃口   唔想食飯   所以食餃子   等埋里奧大人番嚟   差唔多 9 點先開餐 ~

狗仔真係好鍾意托住個頭仔瞓覺   朱朱以前都係咁呢


瞓得好林咁噃


咁樣影到好肥咁   但其實我哋覺得佢算瘦   可能成日走唔停


食完即番屋企沖涼休息   今晚 11 點都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言