2019年12月12日星期四

上海一品香菜館 @ 官塘 ( 12-DEC-2019 )

三鮮炒年糕 ($54) - 年糕好煙韌   但成個菜式係無咩味道咁囉


排骨粗炒麵 ($52)


南翔小籠包 ($42)


( 12-DEC-2019  THU )

尋晚半夜熱醒呀   成條勁係汗   所以要起身沖涼   4 點半呀大佬   如果 7 點半先熱醒都算   哈哈 ~

我同里奧大人講話熱醒   佢即話係咪燒咗艾呀 ?!   哈哈哈哈   咁又可能係喎   因為尋晚嘅溫度   無可能會熱醒   同埋我只蓋一張薄被咋喎 ~

早餐食吞拿魚碎蛋飛碟   好味道   但可惜今次食完之後   個身成陣油煙味   應該唔會再去了 ~


菇場忙下停下   好快 Lunch Time ~

去萬寧買 Cream   之後再行陣   買埋粉果腸粉就番菇場喇 ~


今日里奧大人去深水埗聽嘢   3 點至 5 點   所以我放工都即走喇   同佢去官塘食嘢 ~

今次到我想食上海嘢   因為想食炒年糕 ~

食完去衛訊買手機   買華為 P30 pro   仍然係 $4998 但簽 Citibank 有 $150 回贈   不過我唔 trade in 電話住呀   因為未將啲資料 Back-up 落電腦度呢 ~

里奧大人送比我嘅聖誕禮物   我禮尚往來   去 MUJI 送番件有機棉藍色裇衫比佢啦   只係 $180   哈哈哈   之後佢勁衰   話唔駛我送   我無出聲   佢即望下我   以為我嬲啦   之後承機話佢啦   又要講又要驚   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   再食埋人參果就休息   里奧大人食咗 4 個   我食 2 個   佢好鍾意食咁噃 ~

之後佢幫我 Set-up 手機啲嘢   但我好眼瞓呀   11 點都自己瞓先 ~

沒有留言:

發佈留言