2019年12月31日星期二

米線陣 @ 官塘 ( 31-DEC-2019 )

香辣皮蛋拚手拍青瓜 ($17) - 好味呀



手打豬肉丸米線 (滇味酸辣湯-中辣) - 湯底唔酸又唔辣   好在小食嘅辣汁夠辣   加埋落湯底就變咗好辣呢   哈哈



雞脾肉 +  仿松葉蟹棒 + 鮮蝦雲吞米線 (獨家麻辣蕃茄湯) - 小辣完全唔辣



( 31-DEC-2019  TUE )

今日係 2019 年最後一日   呢年過得勁快   特別係由 5月開始超級忙   所以覺得時間過得勁快   有時直頭覺得一日嘅時間係唔夠用添呀 ~

早餐食吞拿魚治烘底   想食酸嘢 ~


菇場忙呀   真係估唔到    之後收到 Email 話今日放 4 點   勁開心呀 ~

再見 2019



又落毛毛雨   所以買牛腩河番菇場食算喇   阿齋問我做咩唔食酸辣米線 ?!   我話真係唔記得有酸辣米線呢回事   佢話點可能呀 ?!   妳咁鍾意食辣   不過酸辣米線少米線都好大碗   所以真係好餓好餓先食食囉 ~



話咁快就到 4 點   即放工番屋企 ~

番到屋企即抹嘢   乾乾淨淨迎接新嘅一年 ~

差唔多 6 點就同里奧大人去米線陣食嘢   之後就拎淘寶喇 ~

番到屋企都 8 點   即沖涼休息   本來想洗衫   但里奧大人叫我唔好洗   一齊睇戲喎 ~

我話點解無咗睇開嘅劇情 ?!   里奧大人話係另一套呀   之後佢話頭先睇睇下都瞓着咗   鬼咩   飲咗啤酒肯定會眼瞓啦 ~

11 點 45 分已經想瞓   但阿 mi 話一齊等到 12 點先瞓   我話夜瞓慘過早起   哈哈 ~

一到 12 點即狂 Send Whatsapp   之後再睇多陣電視   12 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言