2019年12月30日星期一

IKEA Café @ 九龍灣 ( 30-DEC-2019 )

開餐   家姐仲咳   所以唔可以飲汽水


甜辣醬烤豬肋骨 ($63) - 洋蔥圈好味呀   可能好耐無食過   哈哈


小食拚盤 (煙燻蜜糖腸4件 + 脆炸黃金雞翼4件 + 香脆薯格及甜粟米) ($43) - 樣樣都鍾意食


意式肉丸配薯蓉 ($22)


( 30-DEC-2019  MON )

今朝大回南天氣   真係令人乜 Mood 都無   香港應該就嚟無冬天了 ~

早餐食芝腿治烘底   好想食米粉呀   但食唔哂就唯有叫三文治囉 ~


菇場忙下停下   好快到 Lunch Time ~

今日同里奧大人食 Lunch   食完都番菇場喇 ~

韭王叉燒炒蛋飯



艇仔粥


仍然忙下停下   但放工都要第一時間起身走人   因為今晚同埋家姐一齊食飯睇戲呀 ~

放工搭巴士去 mega BOX   去到即拎信用卡同杯   之後再同里奧大人去買衫   佢買咗 4 件衫   買完都要去食嘢喇 ~   

本身諗住同家姐去 CPK 食 Pizza   但買完嘢都 6 點 25 分   家姐又差唔多到   所以趕唔切喇   要轉場去 IKEA Café   最邪係家姐同事比熱狗 8 折劵比佢今晚用   我話唔駛   今晚同佢食好嘢   佢又直接同番同事講話阿妹今晚帶佢食好嘢   哈哈 ~

今晚睇 7 點 10 分嘅逃出魔幻紀 2 霸氣升呢 (Jumanji: The Next Time)   係家姐嘅免費戲飛   諗住淘大 UA 睇架   但時間一係5點   一係 9 點 50 分   我唔會睇囉   家姐話叫我 1 月 1 日睇   但我想同埋佢一齊睇呀   同埋我問佢睇唔睇嘅時候   佢話好呀   佢好少答好家嘛 ~

之後我再睇 mega BOX 時間   居然有 7 點 10 分   感恩感恩   所以話去呢間睇呢 ~

食完都 7 點 05 分   所以即走   再買埋爆谷   我地 7 點 18 分先進場 ~

片長 123 分鐘   我覺得好笑喎   同埋都幾刺激又幾感人   哈哈 ~

睇完都 9 點幾   行路出番去九龍灣   因為陪家姐去搭車 ~

家姐話佢個 8 卦男同事好想見我   里奧大人好大反應問點解想見我 ?!   我話 8 囉   仲有咩原因呀   哈哈   不過家姐都成日喺佢同事面前提我   有時佢啲 同事有筍嘢   都會話同阿妹講咁呢 ~

感恩大家都好快有車   可以快啲番屋企   哈哈 ~

番到屋企都即沖涼   睇多陣電視   12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言