2019年12月16日星期一

住家飯 @ 家姐屋企 ( 16-DEC-2019 )

東風螺 - 我多數蘸甜醬辣醬食


生菜鮑魚 - 家姐話係罐頭阿一鮑魚   1 隻接近 $40   之後姐夫話買新鮮嘅都差唔多喎



蠔油冬菇燜鴨掌 - 呢幾年好鍾意食冬菇



墨魚餅 - 工人無 "撲粉" 來煎   估唔到又 OK 喎



東星斑 - 幾難先問到家姐幾錢   佢話 $250   都大條㗎



西洋菜生魚豬骨湯   我唔識整西洋菜   所以家姐話煲呢個湯



火龍果 & 芒果



( 16-DEC-2019  MON )

一覺瞓天光呀   但今日天氣有啲潮濕   好有回南天嘅感覺   無咩 Mood 咁噃 ~

里奧大人幫我喺手機校鬧鐘起身   但本身鬧鐘都會繼續響   咁就肯定唔會唔知醒起身呢   因為佢知我好驚唔知醒番工   哈哈   所以一買新手機   佢都第一時間幫我 set 好哂起身時間 ~

早餐食芝腿治烘底   唔想食甜喇 ~


菇場忙呀又   所以時間過得好快 ~

里奧大人無啦啦 Send 張相比我   我心諗做咩咁細心 Send 番比我   原來佢覺得奇怪   點解影呢張相   哈哈哈哈   其實我以為用自己部手機影呀   之後佢話唔好拎咗佢部手機番工就得喇   哈哈   所以我一定要放落手袋   如果大家都放枱面   邊個拎錯都煩啦   哈哈 ~

今日同里奧大人食 Lunch   開心開心 ~




放工即搭車去家姐屋企   6 點幾都到 lu ~

我上星期五再提家姐話今晚嚟食飯   佢話上星期姐夫已經諗定煲咩湯同食咩餸   嘻嘻 ~

家姐朝早又再 Whatsapp 問我想食咩   我話煎雞翼   佢話搞錯呀   做冬食呢啲   之後又再問想食啲咩   傾咗一大輪就叫我打比佢   我話一早叫我打比佢啦   哈哈 ~

我 6 點幾去到家姐屋企先   今次 Berry 即撲我喇   之前成日都一路吠一路縮埋喺梳化底㗎 ~

工人引佢   我先可以影到佢企定定




之後抖咗半個鐘再同家姐一齊接里奧大人   驚佢唔記得點行   哈哈 ~

Berry 姐好驚里奧大人   係咁吠佢   之後又係咁索佢 ~

Berry 姐咬毛巾   工人用滕條打佢   佢居然走埋嚟細細力咬我呀   之後又撞家姐   黐鬼線的 ~

佢仍然好鍾意咬嘢   包括我同家姐



7 點 15 分左右開飯   食完就食生果   之後一齊傾偈   傾到 9 點幾 ~

家姐送咗 2 包臘腸 + 1 包潤腸 + 2 條臘肉 + 2 隻臘鴨肶 + 1 隻臘鴨餅 + 冬菇 + 2 樽泡菜比我   加埋之前零食   有 2 大袋   之後我問佢幾錢 ?!   佢話兩姊妹唔好同我計   如果比錢佢   佢以後唔會要我送比佢嘅嘢喎   真係搞笑   問佢幾錢咁大反應   哈哈哈哈







番到屋企已經 10 點   即沖涼喇 lu ~

睇多陣 Youtube   我 11 點 15 分都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言