2019年12月29日星期日

打邊爐 @ MIMI 屋企 ( 29-DEC-2019 )

已經有隻貓想偷食喇


今次湯底係鮮冬菇 + 魚頭 + 豆腐 + 鹹菜 + 薑片   我覺得好味道   我當湯飲添呀   嘻嘻


我食咗好多鮮冬菇



鮑魚 & 貴花蚌 - 阿 mi 全程睇住時間淥㗎   所以口感一定唔會韌


脆肉鯇 - 本來 $90   魚佬放半條鯪魚落張枱嘅時候   啲魚血彈咗落我塊臉度呀   嚇死我呀   之後阿 mi 勁快手拎咗張濕紙巾比我抹臉   所以魚佬話減 $10 比我呀   哈哈


蝦滑


水餃 & 雲吞 - 今次喺九龍城寨買   味道無牛丸哥哥咁鹹


冰菜


( 29-DEC-2019  SUN )

今朝里奧大人出完門口   我都瞓番   但 8 點又醒咗   咁試下再瞓   瞓到 9 點鬧鐘響 ~

起身即刷牙沖涼   搞掂哂就去 mega BOX 買戲飛 ~

買完都 10 點   食埋早餐就同里奧大人番崇拜喇 ~


明明湯底有好香薑味   點知一落辣椒油   味道變咗超級古怪   嗚嗚 


今日要等里奧大人放工   之後再入荃灣同阿 mi 喂一齊血拚 ~

里奧大人同事又送咗本簿比我   我好鍾意呢個顏色


里奧大人話驚我餓   買定個椰撻比我食   但我話好飽呀   佢話今朝特登買定   驚我餓會發脾氣喎   唔通我真係試過咁 ?!   不過都應該係㗎喇   我都成日會發脾氣呢 ~


2 點 15 分放工就即搭車去荃灣   差唔多 3 點去到   即 Call 阿 mi 喇 ~

一見到阿喂   就話等埋佢先食 Lunch   佢即話係佢等埋我先 Lunch 呀   哈哈   事實又係嘅 ~

阿喂送咗胎菊比里奧大人   真係好鬼客氣 ~

好少見阿 mi 咁期待嘅樣   可能一齊試新嘢呀   哈哈   我哋嚟荃灣   真係靠佢哋帶路搵食㗎 ~

因為碟數多   所以里奧大人就喺張單度寫低記號   咁店員話佢哋唔會睇邊個打邊個   總之會一份份咁上枱   咁里奧大人話囉   你唔睇佢都要睇番自己食啲咩   哈哈 ~

阿 mi 阿喂唔食牛   所以我話其中一個有牛就係我同里奧大人   但店員居然將我同阿 mi 其中一碗對調咗   好在阿 mi 記得自己食啲乜咋 ~

泰式滷水豬手 ($19) / 泰式酸辣無骨鳳爪 ($19) - 我覺得超級唔抵食喎   雖然知道 $19 唔會好多份量   但都無諗過咁少囉 


阿喂同里奧大人就每人 5 碗   我同阿 mi 就每人 4 碗


2 啖就可以食哂了



我咃每人影嘅角度都唔同   都幾好玩


老實講   我覺得單碗 $13 係貴   因為真係 2 啖食完   Gimmick 嘢一次就夠   哈哈


食完就去買褲   里奧大人買咗 2 條長褲   阿喂都買咗件長袖裇衫   如果一齊去旅行   肯定買唔停   哈哈 ~

之後阿喂買背囊   阿 mi 話又提起佢傷心事   阿喂仲串我搞搞震   但其實我真係完全唔記得發生咩事喎   後尾阿 mi 同我講番   我就記得起喇   大佬   日日傾咁多偈   真係好難記得哂所有嘢   哈哈 ~

里奧大人同阿喂想買皮褸   但又唔啱心水   因為價錢啱但質料唔啱   質料啱時個款又唔啱喎   可惜可惜 ~

咁我同阿 mi 去買餸   里奧大人同阿喂就搵地方坐陣   差唔多買完   就分頭行事   里奧大人同阿喂去買電陶爐   我同阿 mi 再去另一度買菜   之後各自歸家 ~

去到阿 mi 屋企   放低哂啲嘢再去買豆腐   本來買雪糕   又唔記得咗了 ~

入廚房預備無耐   兩個男人都番來喇 ~

阿 mi 真係越來越似我家姐   買咩新嘢就一定預埋我   依家連杯麵都係咁   實在太有心了 ~

食下傾下   時間過得勁快   同埋成日以為聽日係星期日唔駛番工   哈哈 ~      

9 點幾 Call 的走人   番到屋企都即沖涼   之後再開機洗衫 ~

阿喂送比里奧大人嘅胎菊


里奧大人一見到個杯麵   就話要帶番公司食


家姐話 Berry 瞓得好淋   佢個頭仔係咪壓住張被呢 ?!


睇多陣電視   11 點半都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言