2019年12月25日星期三

云海肴 + 維景酒店 @ 深圳 ( 25-DEC-2019 )

( 25-DEC-2019  WED )

今朝同里奧大人瞓到自然醒   原來已經 10 點半   沖埋涼就去食早餐 ~



食完就抖陣   關好哂所有嘢就出發喇   今日去深圳玩 2 日 1 夜   想 Relax 下呢 ~ 

12 點去到 APM   12 點 45 分已經喺深圳灣口岸過完關了   勁快 ~


打的去維景酒店   上埋房放低哂嘢就出去食嘢喇 ~

仍然住 Queen Suite


今次間房多咗幾個名貴花樽   定係上次都有呢 ?!


今次用 HK$88 (優惠價) + HK$80 (稅項) 就可以住到維景酒店嘅 Queen Suit    實在感恩   因為之前睇聖誕節價格係接近 HK$700   咁我又覺得唔抵玩喎   因為對上一次都只係三百幾之嘛   之後里奧大人每晚都睇下酒店價錢   知我好想番深圳玩下嘛   有晚發現見到 HK$88 住一晚   佢即刻訂喇 ~

2 點左右到東門   去 Miniso 買 2 支香水噴下間酒店   其實間酒店唔係臭   不過里奧大人話上次睇 DO 姐有問題   話 DO 姐去酒店住   一定會帶香水噴到間房香噴噴   咁里奧大人話買嚟噴下喎 ~

依家用支付寶比錢   真係勁方便   同埋隻手唔駛掂到啲錢   真係乾淨好多呢 ~

周圍行陣   睇下附近有咩食先 ~

里奧大人鍾意食鍋盔   不過唔係呢間


今日由另一個方向行去東門   原來都有嘢睇



蛋糕仔



入東門喇



第一次見呢個牌匾




唔係太多人   因為大陸係無聖誕節假期呢



如果可以淨係買呢個樽就好啦
  

2 點半行到太陽廣場   咁係時候食 Lunch 喇   里奧大人話正餐唔好食咁飽   留肚食甜品 ~

我叫呢啲做子彈 Lift


繼續周圍行



毛芋燒排骨 (RMB42) - 以為好大碗   但其實唔係   哈哈


好味道呀   又唔太鹹


蔥油拌面 (RMB12) - 估唔到里奧大人都鍾意食   搵晚自己整下先


唔辣嘅   但啲辣椒皮成日黐住喉嚨囉


@ 謹杭味道


粉紅色聖誕樹好特別


@ 鮮芋仙
芋園 4 號 - 芋頭 + 紅豆 + 珍珠 (RMB23) - 咁大碗一定係 Share 食 


今次唔係好多芋圓咋



@ 榴芒一族


價錢唔算貴




我鍾意嘅黃色格局



坐位都舒服



勁鍾意個木盤



榴槤千層 (RMB23) / 榴槤班戟 (RMB13)



好味道呀   都好濃榴槤味道


班戟都好味道   有一絲絲榴槤肉呢


酸酪芒芒 (RMB24) - 呢杯就無咩味道喇   定榴槤太濃味呢 ?!


對眼好搞笑


我由細到大都唔鍾意傻豹


聖誕系列


我同里奧大人講話做咩紋啲字喺條魚身度㗎   所以忍唔住行去睇   原來係本身啲花紋



食完又要周圍行下   今日無咩人行   勁舒服



4 點半就繼續行下東門喇   因為有啲地方其實無行過   又去行下咁呢 ~

唔太多人   所以覺得好好行   哈哈   

                                 

好想長沙臭豆腐   但見到細份嘅份量都好多   所以唔買 lu


東門範圍   唔可以有自行車同電動自行車   都啱嘅   咁多人嘅地方突然有架車衝埋來   都危險嘅




原來東門有條名店街


@ 阿甘鍋盔



今次無咁脆邊   但都好味道


店員好細心幫我哋剪   可能佢見我哋無從入手   哈哈   因為塊餅好熱呀



喺呢間買咗 2 件短袖 Tee (RMB69 & RMB59)   因為好鍾意毛巾裇嘅質地   


失戀博物館唔知係咩



行到 5 點半左右   諗住搭地鐵去另一個商場行下   點知行下行下又行到金光華商場   足足行咗 2 個地鐵站   怪不得我哋有啲攰啦 ~

里奧大人話行去以前公司附近嘅商場


另一邊


興建中


試下影夜景


里奧大人話架車好型呀   我心諗呢架好型 ?!   之後佢話係後面架 B 仔好型   但睇完呢架車   話真係仲型喎   哈哈



@ 金光華商場


6 點半左右去食晚餐   估唔到好多食店都要排長龍   里奧大人以前喺度番工   話根本係死城   依家應該係靠食肆帶旺呢個商場呢 ~

諗住去撤椒   但啲食物好似好辣咁   所以唔敢食   即轉場去另一間 ~

咁我睇完就直行睇其他食店    之後我望番後面   見里奧大人叫我   我再行番去   佢話呢間都 ok 呀   咁我話入去食吖   難得佢話 OK   之後佢話店員係咁叫我可以入嚟睇   但我完全聽唔到呀   因為我掛住向前睇有咩嘢食   佢話都同咗個職員咁講   我眼中只有睇食物   睇唔到人的   哈哈 ~

今日真係發覺有好多香港人   中午食飯嘅餐廳係好多香港人   今晚呢間又係   因為坐我左右兩邊都係香港人   真係好少見咁情況   我估好多香港人上咗嚟深圳玩呢 ~

我好鍾意個茶壺同隻碟


青豆脆卜卜好味呀


Menu 整得好靚   但好重


擺哂又唔太迫喎   張枱同我平時喺茶記食早餐嘅差唔多咋   仲要坐 4 個人喎


傣味雲耳 (RM22) - 無諗過咁大碟   因為香港咁嘅價錢係好細碟呢


勁酸   即刻諗起阿 mi



黑三剁 (RM39) - Stir-fried Picked Turnip, Capsicum and Minced Pork (咸香微辣)   無諗過係無中文食材名囉   好在我識得 Minced Pork 咁大把   哈哈   其實唔係羊肉就可以架喇   呢個好味道呀   食落又辣辣哋   又爽爽脆脆


小鍋米線 (RM20) - 湯底好濃好杰   好味道   不過好辣


好多指天椒   辣到呢


破酥包 (RM8) - 熱辣辣   真係好味道   呢餐樣樣都好味道   哈哈


餡料係豬肉+香菇


@ 云海肴



好多食店都好多人等位



啋   大吉利是



食完行陣就搭地鐵番東門   喺酒店附近買咗個鍋盔   再買埋啤酒同百香果茶就番酒店喇 ~

無咩人喎   唔通平時夜晚無咩人出街 ?!


里奧大人話買個來試下   所以買咗 1 個美味紅糖鍋盔 (RMB5)


一手一腳包辦所有嘢



熱辣辣


沖埋涼就食鍋盔   之後就專心睇電視   平時喺屋企唔會咁㗎   成日硬係要周圍滕   唔會再定定呢 ~

呢個鍋盔唔脆嘅   唔知係咪凍咗呢   但就變咗好煙韌   啱哂我   不過就好鬼飽肚囉 ~


百香果雙響炮 (RMB16) - 我同家姐講話呢杯係飽肚嘢   家姐話唔算飽肚喎


喺 Miniso 買㗎   RMB10 咋


睇電視睇到 11 點左右都瞓覺喇   今日行咗好多路   有啲攰呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言