2019年12月27日星期五

芹菜蓮藕豬肉水餃 + 高麗菜豬肉水餃 + 白菜仔 ( 27-DEC-2019 )





( 27-DEC-2019  FRI )

今朝早餐食奶醬多   其實仲飽緊   不過費事空肚飲咖啡囉 ~



菇場忙呀   做到 12 點都比自己抖下 ~

Lunch Time 就拎 2 個袋去整番條拉鍊   加條拉鍊原來要 $60   不過加咗就安全啲嘅   但我諗住最多都係 $40 咋 ~

整完再去萬寧買 Body Cream   最後買埋朱古力奶就番菇場   今日 Lunch 就係朱古力奶 + Flakes 喇 ~

咁樣食 Flakes 真係超級方便   食完唔駛洗   呵呵   呢個懶人方法係我跟家姐學㗎   但就一定要買屋企盒先可以咁食囉


之前買 2 支折咗係 $114/支已經覺得好抵   點知今日係 $138/支有 75 折   即係$104/支   激死我   所以即刻買 2 支"鄧"番勻去呀 


忙到 4 點左右就搞掂   又做下自己嘢 ~

放工即走   買埋菜就番屋企喇 ~

諗住 7 點開餐   點知里奧大人塞車   成 8 點幾先番到屋企   等到我都無哂 Mood ~   

是日懶餐 - 芹菜蓮藕豬肉水餃 + 高麗菜豬肉水餃 + 白菜仔

芹菜蓮藕豬肉水餃 - 加咗辣拋豬肉醬汁真係好味好多喎   其實係要清埋呢包過期醬汁   嘻嘻 ~

高麗菜豬肉水餃 - 上次喺一田買興記呢個牌子嘅水餃   味道都 OK   但里奧大人依家食慣咗人手包嘅餃子皮   所以覺得興記啲餃子皮比較厚身   但點都要食埋去先囉 ~      

白菜仔 - 好耐無食菜咁   無計啦   我都好耐無煮飯了 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就休息喇 ~

今晚同里奧大人睇戲   睇到差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言