2019年12月14日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 14-DEC-2019 )

豚肉雜菜湯鍋定食 ($45) - 都係呢個湯底好味道



雞扒夜貓大碗飯 (木魚絮 + 紫菜絲 + 牛油拌) ($45) - 里奧大人第 3 次食喇



( 14-DEC-2019  SAT )

今朝 7 點 50 分起身   車程又暢順   可以可以慢慢嘆早餐 ~



菇場唔太忙   但都叫有嘢做囉 ~

瞓到好似人咁   好得意呀



放工即走   約咗家姐去八方雲集食 Lunch   因為要快   本來約咗 3 點   但後尾改咗 2 點 15 分   咁仲好   可以快啲按完快啲走   哈哈 ~

招牌餃子餐 ($38)



韓式辣味鍋貼餐 ($40)



食完就去推拿   今次右手唔太痛   反而一整左手就痛到我標眼淚   可能呢排用哂左手  同埋我瞓覺又側埋一邊   之後我舉起左手   直頭掂唔到耳仔添呀   慘 ~

今次連刮沙都痛呀   最後拔罐痛到簡直攞我命   痛到我對腳都撐起哂   連腳指隙都出汗呀   第一次咁痛   但都頂到   係拔頭幾個罐係咁   之後都 OK   所以今次好多瘀黑色   勁多濕氣 ~

最後做埋個保濕 Mask   之後再按個頭   佢話我個頭好硬   即係好喎   無濕氣 ~

家姐真係好好   肯陪我 3 個幾鐘呀   真係里奧大人都唔會陪我囉   除非我做手術   哈哈 ~

搞掂哂都 5 點幾   去埋買寧買洗手液就去家姐屋企喇 ~

番到家姐屋企   即放低洗手液   工人話已經好多   原來真係仲有 8 支喺屋企   頭先仲買 4 支添   救命 ~

家姐喺公司玩遊戲贏咗呢 2 個公仔



差唔多走嘅時候   家姐話有好多韓寰同泰銖   要比埋我喎   佢比泰銖嘅時候   係得 140 泰銖   我話係咪仲有㗎 ?!   佢話無呀   笑到我肚痛   我話咁叫好多呀 ?!   之後佢再睇番   其實只係有好多人民幣 ~

掛住笑   搞到 7 點先走人   差啲走咗班車呀   哈哈 ~

去到啱啱好接里奧大人放工   今晚好想食湯飯   所以去橋鍋居喇 ~

食完抖陣就番屋企   開埋機洗衫就沖涼 lu ~

睇多陣 Youtube   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言