2019年12月13日星期五

譚仔三哥雲南米線 @ 美孚 ( 13-DEC-2019 )

手拍青瓜 (口水雞味道) - $12咋   好味呀   因為我好鍾意食㗎


過橋米線 ($54) - 今次湯底都係煳辣   但係要 4 小辣   最搞笑里奧大人真係記得要 4 小辣   因為佢上次辣到顛咗


( 13-DEC-2019  FRI )

今朝里奧大人都早起身去番學   佢鬧鐘響完   我都瞓得番   實在太好了 ~

里奧大人 7 點 30 分打嚟叫醒我   話驚我唔記得起身   哈哈   因為我有次整錯咗鬧鐘時間   之後同佢講驚鬧鐘響錯時間呀   同埋平時係差唔多時間起身   除非我唔舒服   我先瞓晏啲咋 ~

早餐食奶醬多   唔駛咁飽   想晏啲先食飽啲 ~


菇場忙呀   好在夠精神 ~

第一次見 Berry 咁瞓   之後家姐話佢同工人都係第一次見   哈哈



我對手就係好似佢咁樣瞓   所以隻手成日痛


Lunch Time 出去行陣   再買 Lunch 番菇場食 ~

阿齋一見我食特餐   就會話我食緊佢食嘅早餐   哈哈


仍然忙   話咁快放工 ~

今晚番學   我好早到美孚   反而里奧大人差唔多 7 點先到呢 ~

要快啲食嘢喇   所以去食米線   因為夠快 ~

今晚最後一晚番學   不過下個月都繼續上另一個課程呀 ~

放學即走   番到屋企都 10 點鬆啲   即刻開機洗衫   之後沖埋涼就休息喇 ~

睇多陣 Youtube   差唔多 12 點先瞓 ~   

沒有留言:

發佈留言