2019年12月20日星期五

大家樂 @ 官塘 ( 20-DEC-2019 )

美國穀飼牛 + 丹麥豚肉鍋配菜藍 + 米線 ($66) - 因為無哂豚肉鍋   迫住要呢個    我同里奧大人講話無豚肉鍋單叫   但點解呢個又會有豚肉嘅 ?!   里奧大人話可能 Set 好哂   但其實我想要盛盒   多嘢食啲嘛   好過咁多肉



去骨海南雞配炸魚肉蝦餅 ($55) - 係個飯唔得   其他都 OK



( 20-DEC-2019  FRI )

今朝又凍凍地咁   我感冒   所以覺得更加凍   同埋個人好浮囉 ~

早餐食芝腿治烘底   唔餓但要食飽啲   哈哈哈哈   因為中午唔想出去 ~



菇場爆忙呀   仲要對住啲隻隻細數目字   攞命 ~

BG 派 2020 年月曆   之後啲同事搵番自己最舊嘅月曆   居然有個係 1996 年月曆   笑死呀   點會咁耐仲留住㗎   仍都即係佢係 1996 年已經喺度做啦   不過我啲同事   個個都做咗廿幾年㗎喇 ~

Lunch Time 行陣   之後買熱狗   因為有啲沙律醬叫做濕濕哋   突然間又好想飲朱古力奶   咁又去 7 仔買埋 ~

阿齋話我好似食緊早餐   同埋佢問我做咩唔食粉   我話唔想食辣辣油   佢話有人真係食包落辣椒油呀   我話我唔會咁顛囉   哈哈



仍然忙爆   好攰呀真係 ~

放工即走   今晚都係好攰   所以唔煮飯 lu ~

里奧大人 7 點番到屋企   可以去食飯喇 ~

食完行陣就番屋企   之後就沖涼   食埋木瓜就熨 2 機衫 ~

里奧大人話切木瓜比我食   但成日做下其他嘢先切比我食呢   我話我切比你食係一粒粒   佢居然駁咀話佢都係自己 "北" 嚟食   我話你係咪要我餵埋呀 ?!   同埋我講緊係切到一粒粒喎



睇多陣電視   11 點左右都自己瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言