2019年12月7日星期六

泰亞萊泰式美食 @ 紅磡 ( 7-DEC-2019 )

酸辣鳳爪沙律 ($68) - 食落有陣唔知咩味   但唔係臭味囉   所以一定要加埋配菜一齊食呢   里奧大人又無食   好後悔叫呀   因為唔好食   哈哈



豬肉碎生菜包 ($68) - 肉碎越食越辣   正呀   因為我已經好飽   食啲辣嘢開胃啲 


香茅豬扒冬蔭功湯金邊粉 ($45) - 里奧大人鍾意冬蔭功湯底   但我覺得湯底係鹹多過酸


椰汁冰 ($18) - 里奧大人話要解辣喎


( 7-DEC-2019  SAT )

今朝 7 點 50 分起身   但尋晚瞓得唔太好   真係勁想瞓落去   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   今朝要食飽啲 ~


菇場唔忙   可以做自己嘢 ~

放工去家姐屋企   今次 1 點 35 分就去到喇   勁快 ~

好餓呀   要飲杯朱古力奶   同埋食包百力滋   朱古力餅就唔食 lu   樣樣都係我拎去㗎   因為好想快啲清哂去呢


幾乖   因為等我比嘢佢食


因為家姐 1 點半做針灸   所以同姐夫 2 點半出車去新都城   等埋家姐就一齊食下午茶喇 ~

家姐 3 點唔夠都到   食完嘢就去買麵包   佢好鍾意食麵包   依家佢鍾意整牛油果碎蛋麵包   有次佢喺公司整   心心急急   牛油果無去核就夾落麵包   夾埋就鬼乸咁大個   佢同事問做咩唔去核   佢先記得   笑死我啦   我話點可能咁㗎   成塊麵包吊吊 Fing 咁都無留意 ?!   哈哈哈哈 ~

買完之後就去家姐屋企   要陪下 Berry 姐 ~

小籠包 ($30) - 就咁睇好似好乾食咁   但食落又 OK 喎



煎餃子 ($27) - 我無食呀



酥炸雲吞 ($27) - 脆卜卜勁正   哈哈



餈飯 ($17) - 非常之難食   油炸鬼腍嘅


隻手仔好似叫我過來咁   哈哈



坐定定就乖喇   最好就瞓埋覺啦   等我可以摸下嘛


工人叫佢瞓低   佢真係瞓低   勁聽工人話呀   只蝦家姐同我   嗚嗚


家姐比我嘅零食  


傾下偈又 6 點半   今晚晏咗見家姐   所以啲
時間好似過得好快咁   哈哈 ~

行咗陣就接里奧大人放工   時間啱啱好 ~

今晚想食啲開胃嘢   所以食泰國嘢喇 ~

食完都要即番屋企喇   沖埋涼就開機洗衫 ~

里奧大人 10 點半都即瞓覺喇   我就睇下 Youtube   12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言