2019年12月28日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 28-DEC-2019 )

豚肉雜菜湯鍋定食 ($45) - 真係好味道   唔知自己可唔可以煮到呢個飯呢 ?!


燒雞扒湯拉麵 ($45) - 我叫里奧大人食其他啦   佢話轉食拉麵   但湯底好淡   最衰我啦   我叫佢食其他   但我又唔食其他


( 28-DEC-2019  SAT )

今朝瞓到 9 點半都自然醒了   里奧大人原來已經沖埋涼搞掂哂   咁等埋我沖涼就去食早餐喇 ~



食完早餐就番屋企抖下   開埋機洗衫   之後就熨衫   因為好鬼飽   想郁下 ~

11 點幾出發去淘大 UA 買飛   但 System 有問題   買唔到飛   咁同里奧大人周圍行下咁啦 ~

差唔多 12 點就去食 Lunch   里奧大人食完就番工   我就去家姐屋企 ~

黑椒鰻魚炒飯 - 幾好味   份量超級多   我地都食唔哂


叫多 1 個蛋撻   費事食 1 個餐咁肉酸  


約咗家姐喺新都城等   去到都 2 點 lu   同家姐 & 工人去百佳買嘢   家姐買親薯片都問我同工人要唔要 ?!  我話好飽   咩都唔想要唔想食   工人就要咗 2 包辣嘅粟一燒   咁佢聽日可以同朋友一齊食   家姐真係當佢好似係阿妹咁   食咩都會同佢 Share   但條友仔又係蝦家姐   不過算啦   最緊要錫 Berry 就可以   Berry 好聽工人話㗎   反而唔聽家姐話   哈哈 ~

去埋南記買 Lunch    再去埋廣良興買果汁豬肉條比里奧大人就番家姐屋企喇 ~

Berry 企喺我隻腳度睇風景   軟腍腍好舒服呀呢   但我就好痛囉   佢真係完全唔理人㗎   有時我坐喺梳化   佢都直接跳上嚟   一嘢壓落我大脾度   真係好鬼驚佢   哈哈


走肉碎嘅春卷小鍋米線 + Shake Shake 脆春卷


家姐同同事個女一齊整薑餅人   佢同事個女比哂啲肉酸樣嘅比佢   哈哈


其實 Berry 係想瞓   但一聽到有聲就飛走


我勁想抱 Berry   但我未埋身   衰女已經腳撐撐呀   家姐過手比工人又 OK 㗎喎   我話 Berry 應該好驚我抱佢走   所以點都唔肯比我抱呢   嗚嗚


個樣勁衰   哈哈



差唔多 6 點幾就走喇   家姐送我搭巴士   咁啱佢同事都坐呢架巴士   家姐 Whatsapp 佢同事話做咩坐樓下   嚇到佢同事以為家姐都喺巴士入面   仲話點解成日都撞到   哈哈 ~   

買埋生果就去接里奧大人放工   我又想食湯飯   所以又去橋鍋居 ~

食完就番屋企   估唔到只係 9 點 10 分   平時差唔多 10 點先番到屋企㗎 ~

沖埋涼就睇 Youtube   11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言