2020年4月7日星期二

燒汁金菇豚肉卷 + 泡菜炒年糕 ( 7-APR-2020 )





( 7-APR-2020  TUE )

今朝又係凍凍地   但天色灰灰暗暗   差唔多成個星期都係咁 ~

早餐食吞拿魚治烘底   想食酸咪咪嘅嘢 ~


菇場唔太忙   但呢排個人真係好攰咁呢   但就唔係無精神咁喎 ~

里奧大人今日放假   但依家疫情關係   我都唔會請假同佢出去玩   雖然我都好想出街   但如非必要嘅   真係多留家中好啲 ~

今日 Lunch Time 出去行下   順便打簿   再買埋鯪魚球米粉番菇場食   番到去都已經 1 點 05 分   要快啲食了 ~


仍然唔太忙   4 點可以準時走   之後同里奧大人一齊去拎淘寶就番屋企喇 ~

里奧大人話今晚 8 點開會   咁我話 5 點半就開始煮飯啦 ~

6 點半開餐   食完就可以抖下 ~

是日晚餐 - 燒汁金菇豚肉卷 + 泡菜炒年糕

燒汁金菇豚肉卷 - 我好鍾意食呢個餸   但里奧大人唔多鍾意食金菇   不過唔理佢喇   咩都要食啲家嘛   金菇都有益   但就唔可以食咁多呢 ~   

泡菜炒年糕 - 好想食年糕   所以整呢個餸   懶人餸首選   哈哈 ~

7 點幾食完   叫里奧大人快啲沖涼   唔駛開完會之後先沖 ~

搞掂哂都到我沖涼   今晚好攰   唔想熨衫   只想抖下 ~

里奧大人話 8 點幾都未齊人   唔通唔駛開會 ?!?!   之後佢問我今日係咪星期三 ?!   我話今日星期二呀   原來佢搞錯咗   係聽晚先開會囉   依家真係放假放到亂哂龍   哈哈 ~

諗住整蕃薯糖水   點知 4 隻蕃薯都有黑點   唔敢食呀   咁留番個薑汁糖水聽晚再整啦 ~

繼續睇 "無心汰師 3"   但睇到 10 點 15 分都開始眼瞓   所以即刻去瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言